Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin

Kotipizza poisti kokonaan perinteisen jauhelihakastikkeensa niin jauhelihapitsasta kuin kokonaan täytevaihtoehdoista. Tilalle tuli burgerpitsan täyte beef roast, jossa ei ole kastiketta ollenkaan.

Tämän adressin tarkoitus on kerätä mahdollisimman monta allekirjoitusta Kotipizzan perinteisen jauhelihakastikkeen eli ”soosin” palauttamisen puolesta.

Jo vuosia sekä perinteinen jauhelihakastike eli "soosi" sekä burgerpitsan beef roast täyte ovat molemmat ongelmitta olleet täytelistalla. Enää se ei ole mahdollista, ellei Kotipizzalle tehdä todella selväksi, että jauhelihakastike halutaan palauttaa sellaisenaan takaisin listalle.

Tämä selvisi minulle, kun olin yhteydessä suoraan Kotipizzan toimitusjohtajaan hänen bloginsa kautta. Hän vastasi minulle näin: "Lähdimme hakemaan tuota bolognesea laadukkaampaan suuntaan paistetulla naudanpaistijauhelihalla (beef roast), jonka otimme sen ensiksi käyttöön Burgerpizzassa. Sen jälkeen monet asiakkaamme tykästyivät siihen maultaan ja päätimme tukea kotimaisuutta. Tuotekehityksemme jumppaa asian kanssa parhaillaan, miten tuo uusi jauheliha ja perinteinen ”soosi” voitaisiin yhdistää jatkossa."

Eli tällä hetkellä Kotipizza EI asiakkaiden palautteista huolimatta aio palauttaa jauhelihakastiketta takaisin listalle, vaan siellä mietitään, että voitaisiinko kastike ja beef roast yhdistää. Tämä adressi perustettiin, jotta Kotipizza ottaisi asiakaspalautteet tosissaan ja toisi jauhelihakastikkeen sellaisenaan takaisin, ilman turhaa tuotekehittelyä.

Tämä adressi lähetetään sekä Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervaselle sekä muille asiaan liittyville Kotipizzan tahoille.