Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#1140 Tasa-arvostako on kysymys?

22.03.2013 11:26

Erään henkilön viisus: Samaa sukupuoltaolevat parit EIVÄT VOI SIITTÄÄ, SYNNYTTÄÄ EIVÄTKÄ IMETTÄÄ. MITÄ TASA-ARVOISUUTTA SIINÄ ON? Jos ei usko Jumalaan eikä mitä Raamatussa sanotaan, mikä hinku on saada papilta siunaus, mikä sinänsä ei takaa mitään. Jumala on luvannut siunata vain niitä, jotka tottelevat Hänen tahtoaan. Se on myös Raamatun mainitsema elämän laki, josta emme kukaan pääse irti: mitä ihminen kylvää, sitä aikanansa niittää. Ei kannata olla liian lyhytnäköinen.

Vastaukset


Vieras

#1141 Re: Tasa-arvostako on kysymys?

2013-03-22 11:29:43

#1140: - Tasa-arvostako on kysymys?

Jos ei usko Jumalaan eikä mitä Raamatussa sanotaan, mikä hinku on saada papilta siunaus, mikä sinänsä ei takaa mitään.

 

EI KUKAAN HALUAKAAN TÄSSÄ PAPILTA SIUNAUSTA VAAN OIKEUDEN SAMAAN SUKUNIMEEN.

Kevättä ilmassa!

#1148 Re: Tasa-arvostako on kysymys?

2013-03-22 11:38:12

#1140: - Tasa-arvostako on kysymys?

Mutta eihän tässä olla mitään kirkollista siunaamista hakemassa - vain ja ainoastaan tasavertaista kohtelua maallisen lain edessä. Kirkko tehköön mitä tekee tai jättää tekemättä. Sitä paitsi suomessa elää tuhansia lapsia sateenkaariperheissä - itse olen isä (siis myös biologinen) kahdelle ihanalle tytölle. Lasteni elämässä on huomattavan paljon rakkautta, turvallisuutta ja iloa - ja vastuulliset isät ja äidit, ja paljon ystäviä ja sukulaisia.

Voi kuinka kurjaa on katsella teidän ns. uskovaisten ahdistusta, pelkoa ja vihaa - luulen että viimeisellä tuomiolla voi moni teistä kokea ikävän yllätyksen.