Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Lisa

#7113 Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

06.04.2013 20:57

#14: Kirin - Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

Jeesus todellakin rakastaa kaikkia ihmisiä eikä vastusta homoseksuaaleja, mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, että Hän hyväksyisi kaikki meidän ihmisten teot ja mielihalut. Sinun kannattaisi ihan oikeasti lukea Raamattua ja tutkia Vanhaa -sekä Uutta testamenttia avoimin mielin. Jumalalle kaikki ihmiset ovat samanarvoisia ja jokainen oikea kristitty ihminen rakastaa lähimmäistään, mutta sekään ei tarkoita sitä, että Jeesukseen uskovan ihmisen tulisi hyväksyä kaikki mitä lähimmäinen tekee tai edustaa. Nyt ei pidä sekoittaa tarkoituksella asioita. Raamatun suvereenia auktoriteettiä ei kumoa meidän ihmisten itseriittoisuus ja luulo oikeuksistamme..- Siksi, kyse ei ole suvaitsemattomuudesta kun kristitty ihminen puolustaa avioliittoa miehen ja naisen välisenä liittona. Jospa kyse onkin siitä, että kun sinä sanot olevasi tätä mieltä asiasta ja minä en ole kanssasi samaa mieltä, niin minä olen suvaitsematon. Nykyisin on kovin helppo kääntää asia kuin asia juuri suvaitsemattomuudeksi. Me ihmiset kyllä keksimme vaikka millaisia verukkeita pitääksemme kiinni muka oikeudestamme tehdä mitä haluamme ja saadaksemme toteuttaa kaikki mahdolliset nautinnot mitä maailma päällään kantaan. Jos sitten joku on eri mieltä, ja heitä on muitakin kuin vain Jeesukseen uskovat, niin ollaan valmiit syyttämään ja napataan keskusteluun heti suvaitsemattomuus.

Kaikesta huolimatta, aurinkoista kevättä kaikille!

Vastaukset


Vieras

#7115 Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

2013-04-06 21:07:44

#7113: Lisa - Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

"Jeesus todellakin rakastaa kaikkia ihmisiä eikä vastusta homoseksuaaleja, mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, että Hän hyväksyisi kaikki meidän ihmisten teot ja mielihalut."

Nyt kun vielä kerrot sen Raamatun kohdan, jossa Jeesus puhuu homoseksuaalisuudesta. Itse olen löytänyt kohdan, jossa hän mahdollisesti siitä puhuu mainitessaan lastentekoon kykenemättömiä ryhmiä. Ja siinä kohdassa ei kyllä ole minkäänlaista tuomion tuntua.