Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

taku

#9910 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miten vaikuttaa teidän elämään???????????

14.04.2013 23:49

#9876: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miten vaikuttaa teidän elämään???????????

Taisi jäädä mainitsematta että kannatan aviollisen uskottomuuden kirjaamista rikoslakiin ASIANOMISTAJARIKOKSENA en yleisen syytteen alaisena.Aviollisessa uskottomuudessa on kuitenkin kyse aivan yhtä suuresta loukkauksesta puolisoa kohtaan kuin silloin jos mies makaa vaimonsa väkisin.Minun käsitykseni mukaan avioliitossa kumpikin luovuttaa osan itseään toiselle eli aviopuolisoilla ei ole mitään omaa kaikki on yhteistä.Tietyssä mielessä minun näkemykseni mukaan aviollisessa uskottomuudessa on kyse samalaisesta yhteisen "omaisuuden" luvattomasta käytöstä kuin puolison väkisinmakaamisessakin.Nämä ovat tietysti vaikeita asioita eikä kukaan omaa absoluuttista ja ehdotonta totuutta.Minulla on näkemykseni asiasta mutta myönnän että voin olla väärässä.En kuitenkaan usko että kovin moni lähtisi haastamaan puolisoaan käräjille. tälläistä mallia minä ajan

-aviollinen uskottomuus rikoslakiin avioliitto mahdollinen edelleen vain yhden iehen ja yhden naisen välillä

-rekisteröity parisuhde avataan heteroille ja muutetaan sukupuoli ja lukumääräneutraaliksi eli voisi olla rek parisuhteessa vaikka kymmenen miehen ja naisen kanssa

-Avioliittojen määrä rajataan jokainen voisi solmia korkeintaan 2 avioliittoa eronneet voisivat siis mennä uudestaan naimisiin jos saisivat luva tämäkin rajoittaisi mahdollisia käräjöintejä

-rekisteröidyssä parisuhteessa eläville annetaan oikeus yhteiseen sukunimeen

Aviollinen uskottomuus voi tuntua pikkurikkeeltä mutta jos puolisosi pettää sinua jonkun hiv positiivisen kanssa ja saat tartunnan niin ei varmaan kauheasti naurata.Jos ei voi saada oikeutta raastuvassa turvaudutaan oman käden oikeuteen.Aviollisen uskottomuuden kirjaaminen rikoslakiin vähentäisi pahoinpitelyjä.Sitäpaitsi kyllä täällä nytkin käräjöidään aika naurettavista jutuista esim varastanut 49 centin juomapullon kioskilta ja sitten tuo idioottimainen pykälä sukurutsasta joka sentään toisin kuin uskottomuus on uhriton rikos.Jos käräjöintejä halutaan vähentää niin mielumin karsitaan uhrittomista rikoksista tai sellaisista jotka kohdistuvat johonkin yritykseen kuin sellaisesta missä konkreettisesti loukataan toista ihmistä. Ja huomaa että

Vastaukset


Vieras

#9912 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miten vaikuttaa teidän elämään???????????

2013-04-14 23:59:11

#9910: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miten vaikuttaa teidän elämään??????????? 

 Minusta tuo .. "oleminen parisuhteessa vaikka kymmenen miehen ja naisen kanssa.." vaikuttaa kolhoosilta.


Vieras

#9921 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miten vaikuttaa teidän elämään???????????

2013-04-15 05:32:48

#9910: taku - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miten vaikuttaa teidän elämään???????????

Harvoin saa lukea noin harhaista ja tolkutonta sepustusta.