Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#14019

20.05.2013 22:13

Jumala on luonut miehen mieheksi ja naisen naiseksi näitä kahta ei pidä sekoittaa.

Vastaukset

Pinocchio

#14020 Re:

2013-05-20 23:04:00

#14019: -  

 No jos ei pidä miestä ja naista , näitä kahta sekoittaa, niin sehän tarkoittaa sitä että on ihan Jumalan tahdon mukaistakin ,ettei mies myöskään sitten itse  sekaannu naiseen , ei nainen vahingossakaan sekaannu miesten parissa olemaan -siinä mielessä!Näinkin voisi tuon tulkita ,kun noin sen noin kerran sanot!Tuossa sinun lauseessasi on yhtä paljon järkeä,kuin jos sanoisi esim.että "lelupuuseppä on luonut keinupuuhevosen keinupuuhevoseksi ja nukensängyn nukensängyksi eikä näitä kahta pidä sekoittaa toisiinsa." Sanoisinpa, että tosi briljanttia logiikkaa ja suorastaan häikäisevää päättelykykyä tuo tuommoinen!    


Vieras

#14021 Re:

2013-05-20 23:25:17

#14019: -

Ai joku jumala on muka luonut mut? Hah, se oli mun mutsi ja keinohedelmöityksen avulla. Kiitos lääketiede!

Mitä sä oikein siellä sekoilet? Meitä on moneen junaan, mutta sulla ei edes perävalo toimi!


Vieras

#14059 Re:

2013-05-21 18:03:00

#14019: -

Olen täysin samaa mieltä. Jumala on luonut miehen mieheksi ja naisen naiseksi. Näitä kahta ei pidä sekoittaa. Avioliitto on säilytettävä jatkossakin miehen ja naisen välisenä julkisena liittona. Valitettavasti monet ihmiset ovat liian maallistuneita. Jumalan tarkoitus on ohjeillaan s u o j a t a  ihmisiä. Ymmärtämättömyyttään ihmiset haluavat vain vapautta yms. Se lopulta vain vahingoittaa ihmistä. Esimerkiksi nykyään sairaalassa syntynyttä lasta ei kätilön olisi pitänyt todeta pojaksi, koska lapsen vanhemmat pahastuivat ja kätilö pyysi anteeksi. Pojan vanhemmat kun halusivat kasvattaa lapsestaan sukupuolettoman: ei poika, ei tyttö. Täytyy todeta, että pahaksi on tilanne päässyt menemään.