OIKEUTTA KURHELAN PERHEELLE

Kommentoitu viesti


Vieras

#236 Re: Re: Re: Re: Re: Eräs esimerkki, kirjoitettu tänään

06.02.2014 23:24

#235: Sari - Re: Re: Re: Re: Eräs esimerkki, kirjoitettu tänään

Helppo sitä täällä on sanoa. Jos ura on vaikeuksissa/katkolla kaikenlaisten valitusten vuoksi - aiheellisten tai aiheettomien - niin kynnys tehdä raskaita päätöksiä nousee.

Elät kuplassa, jos uskot, että vain väärin kohdellut vanhemmat valittavat. Kaikki valittavat. Jotkut tulevat jopa ihan kotiovelle saakka. Tee siinä sitten enää päätöksiä.

Vastaukset

Sari

#237 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Eräs esimerkki, kirjoitettu tänään

2014-02-07 00:50:24

#236: - Re: Re: Re: Re: Re: Eräs esimerkki, kirjoitettu tänään

Hei, olen työskennellyt lastensuojelussa. Lastensuojelulain kyllä tunnen. En ole tietämätön sinisilmä. :)))))

 


Vieras

#239 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Eräs esimerkki, kirjoitettu tänään

2014-02-07 04:27:31

#236: - Re: Re: Re: Re: Re: Eräs esimerkki, kirjoitettu tänään

Niinpä,  todellakin tovon että tämä juttu tulee koko totuudessaan ilmi, siis se mikä syy on huostaan oton taustalla.

Koska sellainen pätevä syy  tästä löytyy.

Turkulainen

#246 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Eräs esimerkki, kirjoitettu tänään

2014-02-07 13:26:44

#236: - Re: Re: Re: Re: Re: Eräs esimerkki, kirjoitettu tänään

Asiaa! Meille on tullut oven taakse riehumaan äiti jonka lapsi oli otettu huostaan. Onneksi vaimoni ei ollut kotona ja minä avasin oven. Ilmeisen sekava (aineissa ollut?) nainen riehui ja uhkaili minua kotini edessä. Myös (nimetöntä) ilkivaltaa pihapiirissä seurasi myöhemmin. Poliisi oli voimaton. Äidin tavattuani en epäile hetkeäkään että huostaan otto ei olisi ollut aiheellinen. Lisätään viellä että vaimoni ei edes ole tälllainen vihattu "sossutantta" vaan pelkkä kunnallinen luottamushenkilö. Lautakunnan jäsen joka oli huostaan ottoa ollut käsittelemässä kokouksessa. Eli mietitään vähän ennen kuin syljetään niiden silmille jotka vain työtään tekevät.