Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#32934 Re: Re: Re: Re: Re: "Krooninen tartunta" ei ole ainakaan mikään tautiopin käsite...

28.03.2014 18:15

#32927: - Re: Re: Re: Re: "Krooninen tartunta" ei ole ainakaan mikään tautiopin käsite...

Odotan vastausta. Edelleen.

#32924 kysymyksiini

Omituisia nämä tyypit jotka postaa samoja kirjoituksia edelleen ja edelleen..joka päivä. Jos noilta jotain kysyy niin häviävät kuin pieru Saharaan! Mutta odotas taas niin jonkun ajan päästä sama kirjoitus toistetaan. Niin, samaa propagandaa kuin mainokset. Toistetaan yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan..lopulta joku jo alkaa myös uskoa noihin virheellisiin kirjoituksiin.

P.S. Odotan vastausta edelleen.

Vastaukset


Vieras

#32951 Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Krooninen tartunta" ei ole ainakaan mikään tautiopin käsite...

2014-03-28 18:57:34

#32934: - Re: Re: Re: Re: Re: "Krooninen tartunta" ei ole ainakaan mikään tautiopin käsite...

Sivusta: En ole seurannut mistä kinaatte, enkä ole siitä kiinnostunutkaan.

Olen todella epätietoinen enkä ole selvillä mistään "säännöistä". Itse olen kuvitellut, että täällä kommentoidaan edellisiin kirjoituksiin tai sitten ei kommentoida.

Sanokaas te muutkin, onko tällä palstalla yleensäkään järkevää jäädä odottamaan vastausta yhtään mihinkään. Ei kai liene vastausvelvollisuuttakaan. Ei taida olla varsinainen kysymyspalsta, vastauksen voi saada jos joku sen suo.

Itse olen ollut joskus lauantaina täällä ja seuraavan kerran esim. keskiviikkona. Vähän voi tulla aika pitkäksi odotella vastausta, jota ei ehkä tule.