Kasvio pois kouluista

Kommentoitu viesti

sup

#2 ei voi olla totta...

07.07.2014 10:59

ensiksi voin sanoa, että turha adressi tämä on. En usko että adressi toteutuisi. ja vaikka saisitte tarpeeksi nimiä niin olen varma, että eduskunnassa äänestetään adressia vastaan. Tehkää se vain ei ole paha ei todellakaan. itsekkin olen tehnyt sen ja sain apua vanhemmiltani, internetistä, kirjastotsa ja vieläpä minun mummilta (eli ette tarvitse mitään opettajaa. tarvitsette vain motivaatiota.). Mutta jos oikeasti haluatte jäädä luokallenne niin en estä. joten BE MY GUEST. (ja en. en ala kääntämään tota pitäs olla englantikin sen verran hanskassa.)

Vastaukset

sfdsdf

#14 Re: ei voi olla totta...

2014-07-10 09:21:18

#2: sup - ei voi olla totta...

Lol, ei adressit.comin addressit mihinkään eduskuntaan mene :'D Turha siis on, ei mikään opetuslautakunta tätä tule näkemään tai huomioimaan. Perustelut poistolle ovat myös huonot "nokun ei auta ketään työssä!!" koulun on myös tarkoitus olla yleissivistävä, haloo?

Tosin siitä olen samaa mieltä, ettei niitä kakkosella kerättyjä kasveja kukaan edes muista 5v. myöhemmin, eli läksy on aika hyödytön. Enpä kyllä ole koskaan kuullut että ton takia jäisi luokalle. Jos omassa kotiympäristössä ei kasveja kasva, voi ihan hyvin lähteä jonnekin muualle vaikka äidin tai iskän kanssa, joiden luulis auttavan. Vai pysyykö lapset nykyään aina kotonaan?

oletpas motivoitunut

#46 Re: ei voi olla totta...

2014-07-21 18:44:35

#2: sup - ei voi olla totta...

mitäpä jos ei ole niitä isovanhempia tai vanhempia?