Kasvio pois kouluista

Kommentoitu viesti

Huokaus

#5 Re: erilaiset mielipiteet

08.07.2014 15:34

#4: toivottavasti allekirjoitatte - erilaiset mielipiteet

Kesäloma on pitkä aika.. Jos sen kasvion tekee heti alussa, voi olla loppuajan rauhassa. Ei minullakaan ollut tuo alku kesäloma ns. kunnon kesäloma, oli viikon rippileiri ja konfirmaatio noin 5-6pv:n päästä siitä kun tulin takaisin kotiin. Teinit saattavat juu tehdä eniten itsemurhia, mutta minkä takia? Jonkun kasvion vai? Itsellä on ollut todella vaikeaa koulussa nämä viimeiset vuodet, (Kasvion teosta on jo monta vuotta) ja silti jaksan yhä. Ja hei, olen teini. En mikään aikuinen.

Itsellä on juuri ollut tuo vaikeaa että en ole sopeutunut joukkoon, ja minua on syrjitty vain koska olen oma itseni. Muiden pitäisi ajatella hieman, että ketä oikein syrjii ja ketä ei. Sehän on tavallaan meidän vika, jos olemme menneet syrjimään jotakuta ja hän menee sitten vahingoittamaan itseään. EI KETÄÄN saa syrjiä tai kiusata!

Ymmärrän, että haluatte pitää hauskaa kesällä ja niin edelleen, mutta ei kasvioon mene edes niin kauaa tehdä. (Korkeintaan pari viikkoa, ainaki mulla meni.. Noin 1 viikko kai. En oo varma)


Noh, jokaisella on oma mielipide, ja sitä pitää kunnioittaa. : )

Vastaukset

Mo

#20 Tunge se kasvio p*rseesees ku se ei hyödytä mitää

2014-07-10 15:44:45