Vakuutuslääkärit on asetettava totuusvelvoitteen piiriin

Kommentoitu viesti

Mika .H.jns

#47 rötös herrat

25.11.2014 05:32

Olisiko eduskuntaan vaihdettava kaikki? miksi ihmiset haluavat aina samat sinne,ei ne meistä välitä kuin vaalien alla,jokaiselle vain 1 kausi nii eivät saa eläkkeitä valtiolta mut äkkiäkös ne laikia muuttavat omaksi edukseen!

Ei niitä vammautuneet ja vammaiset kiinnosta,sillä olen kirjoittanut suurimmalle osalle heistä saamatta apua tai vastausta tilanteeseeni!!!

Mikä on perustuslaki jne sillä itselläni ei ole tuloja ollut kohta 8 vuoteen!

Siitä on pitänyt huolen kela ja muut hyväveli järjestöt!  Kela valehtelee sen minkä kerkee minunkin kohdalla onnettomuuden jälkeen lukee kelalla et lieneekö oireetkaan oikeita,ei ole kliinistä kun lääkäri ei suostunut ottamaan hoitajan ja oimaisen pyynnöstä kuvia joten alkuvaiheen hoidot on pilattu täysin ja tehty hoitovirhe mutta potilasvakuutus sanoo ettei ole tehty et kaikki on hoidettu niin ku pitää,kuvat otettiin vasta n 1 vuoden päästä,samoin ku kaularanka kuvat n 3 vuoden päästä,kela vetosi kliinisiin ja hankin niitä 2012 mutta nyt kela vetoaa kansaneläkelakiin ja silloin kaularanka kuvistakin löytyi vikoja mut kelan mielestä mitään ei ole,kuten ei vakuutuslääkärinkään mielestä,olenko siis suomessa ainut kaularanka/aivovamman saanut joka ei saa etuuksia edes kelalta näin olen ymmärtänyt,johtuuko kaikki pelkästään siitä kun olin onnettomuus hetkellä työtön,jolloin näillä kielteisillä päätöksillä ei ole mitään tekemistä vammojeni kanssa!!!!!!!

Vastaukset


Vieras

#149 Re: rötös herrat

2015-01-11 14:41:36

#47: Mika .H.jns - rötös herrat 

 Aivan mielivaltaista toimintaa......näitä vastaavia tapauksia (että kuvataan vasta 1-2 vuoden kuluttua) on todella paljon. Ja sitten väitetään että vaivat ovat tulleet jostain muualta kuin kyseisestä tapaturmasta.