Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Kommentoitu viesti


Vieras

#1105 Re: Re:

30.06.2015 16:30

#898: - Re:  

On vahvaa liioittelua sanoa että yksityisille terveyspalveluille ei ole mitään käyttöä. Parhaimman terveydenhuollon saa Suomessa sillä kun yhdistää julkisen ja yksityisen terveydenhuollon. Vakinainen hoitosuhde on tärkeää sekä ennaltäehkäisyn että hoidon kannalta. Siksi on tärkeätä voida valita oma hoitava lääkäri. Joidenkin sairauksien kohdalla tämä on erityisen tärkeätä koska palveluita ei oikeasti ole tai niihin on hirvittävän pitkä jonot. Terveydenhuollossa epätasa-arvo kukoistaa. Asia ei kuitenkaan parane sillä kaikki terveydenhuolto on vain julkista. 

Vastaukset


Vieras

#1121 Re: Re: Re:

2015-06-30 21:26:25

#1105: - Re: Re:  

 Olen julkisessa terveydenhuollossa saanut vain vähättelevää kohtelua lääkäriltä, (jonka laitoin vaihtoon), jonka potilaana ei ole mahdollista selvittää, onko minulla epäilemäni sairaus vai ei (minulla siis valmiiksi erikoissairaanhoitoa vaativa sairaus, mistä voi johtua sekundaarisia hoitoa vaativia tiloja). Minun lääketieteellistä erikoisosaamista ja vaativaa harvinaista sairauttani on kunnallisessa terveydenhuollossa (koska itselläni ei yksityiseen ole ollut varaa) hoitanut lääketieteen kandidaatti (eli harjoittelija), jonka opetettu asenne on automaattisesti, "ei selvitetä, ei hoideta"; vähätellään oireita, jos saumaa riittää. 

Pääsin hoitoon/tutkimuksiin vain yksityisen lääkärin lähetteellä, ja arvatkaa vain, maksoiko perkuleen paljon!?

Ei kelpaa minulle tässä nk. hyvinvointivaltiossa!