TORI.FI

Kommentoitu viesti

kerran kokeilin.....

#28

10.11.2015 16:30

Vaan en enää ikinä....   Erittäin asiallinen ilmoitus ei kelvannut ja perusteissa vedottiin seikkoihin, jotka olisivat olleet ilmoituksesta oikeinkin luettavissa, mutta oli näköjään halua lukea vain väärin!

 

Vastaukset


Vieras

#29 Re: yhtä huono kokemus minulla..en halua olla toiste missään tekemisissä torin kanssa.

2015-12-28 10:24:10

#28: kerran kokeilin..... -  

 ne on joko roistoja, jälkeenjääneitä tai puhtaasti v*ttuilijoita. laitoin 6-8 versiota samasta ilmoituksesta, eikä kelvannut. viimeiseltään ilmoituksessani oli mukamas tiettyjä vikoja, joita siinä ei edes ollut todellakaan. väitettiin esim. että ilmoituksesta ei selviä mistä tuotteesta on kyse, vaikka kirjoitin siihen kaikki, tuotemerkin ja mallin tarkaalleen. taitavat vaan tehdä itse rahaa, myyvät itse tuotteita tai suosivat tuttavien ilmoituksia. mikä muu selittäisi tuollaisen toiminnan? asiakaspalvelu ei vastaa edes. eivät halua selvästikään julkaista ilmoitustani! olen myynyt muissa paikoissa netissä, eikä muualla ole koskaan ollut ensimmäistäkään ongelmaa. en halua olla torin kanssa missään tekemisissä!