Luottotiedottomille Oikeuksia!

Kommentoitu viesti


Vieras

#78

30.12.2015 13:28

Itsellä on edelleen luottotiedot huolimatta opiskelusta,  opintolainoista, työttömyydestä ja sen jälkeen täysin ala-arvoisesta palkasta ensimmäisessä työpaikassa siivoojan.  Onhan se elämä vähän ankeaa jos ei tee töitä tai opiskelee mutta jos se on vain väliaikaista. Itse elin ko. ajan hyvin suppeasti ja säästeliäästi ja nyt omista asunnon ,auton ja käyn hyvä palkkauksessa työssä. Turha sitä on itkeä jos ihan omaa tyhmyytään ja laiskuutta ei pääse elämässä eteenpäin. 

Vastaukset


Vieras

#80 Re:

2015-12-30 14:03:47

#78: -   Kuule: et taida tietää lainkaan kuinka monta meitä 90-luvun lamalaisia ilman omaa syytään edelleen kärsii. Älä nimittele laiskoiksi, itse maksanut nettotuloistani 1/3 14 vuotta. Koska korot, kulut ihme maksut nostaa ja nostaa.

 


Anonyymi

#95 Re:

2015-12-30 18:17:24

#78: -  

 No oletpa myötätuntoinen, et voi tietää mistä syystä luottotiedot meni aina ei elämä mene niin kuin pitäisi virheitä tehdään ja onnettomuuksia sattuu älä siis tuomitse toista ole onnellinen että itse olet säästynyt onnettomuuksilta.

Lili

#97 Re:

2015-12-30 18:27:16

#78: -  

 Tässä adressissa ei ole kysymys opiskelijoista, joilla on joskus raha tiukilla. Tässä adressissa on kysymys virkamiesten huijaamista suomalaisista, jotka ovat korppikotkien vuoksi menettäneet omaisuuden. Harkitusti petoksen uhreiksi joutuneista.