Vastustamme pakolaisten vastaanottokeskusta Paraisille!

Kommentoitu viesti

emme vastusta,vaan joudumme myöskin taistelemaan

#1 voi hyvänen aika kaikkeen te uskottekin, mitä virka akat ja ukot ja muut vasemmistolaiset virkansa

10.01.2016 10:56

Ei veikkonen ne mitään pakolaisia ole, vaan akatta jääneitä moniavioisista valtioista naisten metsästäjiä. Elintaso pakolaisia, sun muita ylikansoituksen tuomaa kasaa, jotka uskontojensa varjolla ja tietenkin turvattomuuteensa vedoten, saavat johonkin Geneven sopimukseen vedoten lain suomaa turvaa ja etuoikeuden paikallisiin ihmisiin nähden.

Paikallisille asukkaille ei suoda mitään, taloudellista, kuin mitään muutakaan turvaa, kuin kärsiä ja havitä, kuten tasavallankin presidenttikin asian on ilmaissut, "suomalaisetkin itse voivat joutua maanpakoon", muka " idästä alkaa tulla enempi pakolaisia".

Turhaan ovat puolustaneetkin isämaataan ja olleet isämaallisia, muuan televisioon puhumaan tulleen naikkosen mielestä, "emme omista tätä maata", kuka tämän sit omistaa, se joka taistelun voittaa. Krimilläkin on uusi omistaja, vai mikä haltija lieneekin, mutta oli miten oli, niin kyllä Venäjä omistaa sen minkä ottaakin.

Puhutaan maanpuolustuksesta, mutta ei todellakaan kansalaisten puolustuksesta. Sen olemme saanee huomata mitä erilaisimpien asioiden kohdalla ja erityisesti vasemmistolaisten (sostemeiden,ruotsalaisten,vihreiden,vasemmistoliiton) ja tietenkin itse maahantunkeutujien kohdalla. Puhutaankin jo kansan kahtiajakaantumisesta. Todellakin erittäin riitaista ja sotainenkin tilanne syntyneen. Itse työpaikkojen menetykset ovatkin ongelmista pienempiä ja "kukapa sitä työtä haluaakaan,jouten elää vähemmällä ja sitä paitsi terve ruumis ei työtä kaipaa ja sairaalla ei voi työtä tehdä", niinhän se laissakin sanotaan. Ja mahtavatkohan ne työn antajatkaan olla kovinkaan kiinnostuneita lakkoilevista työnsankareistakaan. Vanha Arabian tehdaskin lähti, kuten monen moni muukin ulkomaille.

Vastaukset

Iloinen veronmaksaja

#42 Re: voi hyvänen aika kaikkeen te uskottekin, mitä virka akat ja ukot ja muut vasemmistolaiset virka

2016-01-12 18:51:26

#1: emme vastusta,vaan joudumme myöskin taistelemaan - voi hyvänen aika kaikkeen te uskottekin, mitä virka akat ja ukot ja muut vasemmistolaiset virkansa  

"Paikallisille asukkaille ei suoda mitään", sinä kirjoitat. Minä olen saanut Paraisilta paljon. Ehkä et vain huomaa saamaasi?

Mitä veetua

#67 Re: voi hyvänen aika kaikkeen te uskottekin, mitä virka akat ja ukot ja muut vasemmistolaiset virka

2016-01-14 12:26:59