Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Kommentoitu viesti

>Putbill
Vieras

#40 Nimet pois adressista !

21.07.2010 19:32

Voin kertoa kokemuksesta, että itse käytän Cesarin metodeja päivittäin. Ja kyllä, käytän kuristus pantaa lenkeillä ja olen alistanut molemmat koirani. Toinen koiristani oli lähdössä omasta päätöksestäni piikille, kunnes löysin Cesarin ja annoin sille vielä mahdollisuuden. Koira on nyt aivan eri koira.

Kaikkiin koiriin ei vaan tepsi Stillwellin tavat kouluttaa koiraa namit ja yms. Ei se Stillwellkään mikään pulmunen ole. Säikytetään koira kovalla äänellä pois pöydältä ! Mikä järki? Koira oppii säikyksi joka paikassa. Aina kun kuuluu kova ääni se luulee, että se on tehnyt jotain.

Koira on koira, ei ihminen eikä lemmikki. Se on vaan koira ja sellaisena pitäisikin kohdella. Aivan kuten joku mainitsikin, että ei ne sudetkaan ole tasavertaisia laumassa. Ei koirat ole "ihmislaumassakaan" tasavertaisia, eikä niiden pidäkään olla. Tätä mielestäni Cesar painottaa hyvin toisin kuin Stillwell !

Eikös Koirakuiskaajan alussa tulekin teksti jossa lukee Näitä metodeja ei tule käyttää ilman ammattilaisen valvontaa?

Vastaukset


Vieras

#502 kiRe: Nimet pois adressista !

2011-11-30 17:08:56

#40: >Putbill - Nimet pois adressista !

joo kiva asiallista tekstia sinulta ja kiva etta se piikki juttu sait korjattua mulla taalla thaissa pitteja ja tosi vaarallisia olivat entisilla omistajilla lukituissa hakeissa oli mulla koirat saa temmeltaa enerkiansa pois ja muurit talon ympari ihmisissa se vika aina on kylla tossa cesarissa asiaa on ja ne nami jutut koirilla en viiti sanoo mitaan