Huutonetin keskustelupalstoja moderoitava

Kommentoitu viesti


Vieras

#1

14.11.2012 21:55

Tekaistuilla nimimerkeillä adressin allekirjoittaneet Huuto.net-keskustelupalstan vakiohäiriköt eivät näköjään vieläkään ole keksineet itselleen parempaa tekemistä tai muuta huvia kuin nettikiusaaminen.

Vastaukset

Adressin laatija

#2 Arvoisa vieras,

2012-11-15 19:28:04

#1: -

olen aivan samaa mieltä tuollaisesta pelleilystä, mutta osasin kyllä odottaakin tuota taattua tuttua Huutonet-foorumin soopaa. Ei se mitään. :) Poistan pelleily-allekirjoitukset sitten ennen adressin luovuttamista Huutonetin ylläpidolle. Jos suinkin mahdollista, rohjetkaa toki kaikki allekirjoittaa oikealla omalla koko nimellänne. Sen saa myös rastin ruutuun laittamalla valittua salatuksi, jolloin kukaan muu ei allekirjoitusta näe, kuin minä - adressin laatija, ja toiseksi Huutonetin ylläpito, jolle adressin sitten lopulta toimitan. Minulle voi laittaa tämän palvelun kautta viestiä, jos tahtoo tietää jotakin minusta, ennen kuin rohkenee oikean koko nimensä allekirjoitukseen laittaa. Vastaan sitä avoimemmin, mitä avoimemmilta, hyväntahtoisemmilta ja vilpittömämmiltä saamani viestit vaikuttavat. Minäkään en tahdo mahdollisia häiriköitä yksityiselämääni piinaamaan. Kiitokset kaikille allekirjoittaneille! :)


Vieras

#23 Re: Huuto.netin keskustelupalstan törkeä kielenkäyttö

2012-12-22 18:26:37

#1: -

Olen täysin samaa mieltä siitä, että keskustelupalstan kielenkäyttö on todella törkeää ja enkä voi ymmärtää, miten huuto.netin ylläpito voi sallia sellaista. Myöskin keskustelupalstalla julkisesti herjataan joitakin käyttäjiä. Toivon, että huuto.netin ylläpito toimii ja poistaa myös vanhatkin keskusteluketjut, joissa ei ole asiallista kielenkäyttöä tai jossa tuodaan esille nimimerkkejä joiden toimintaa morkataan.

Keskustelupalstalla rellestää tietty vakioporukka ja jos joku uusi yrittää asiallisesti kysyä neuvoja, kohta hänen myyntinsä tuodaan julksesti arvosteltavaksi ja hänen mukavakin keskustelunaloituksensa muutetaan epäasialliseksi.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-12-25 13:14:44