Sukupuoli tasa-arvo irc-galleriaan

Elämme suuren moderoinnin ja sensuurin aikaa!

minkä vuoksi miesten nännikuvat saavat olla näkyvissä galleriassa mutta naisten ei, ei edes piirrustuksissa! mieleen tulee esimerkki erittäin kauniista lyijykynä työstä jossa näkyi noin 1/10 naisen nänniä (rinta muuten siis oli näkyvissä mutta paita peitti vain osan nännistä) niin kuvan tekijä oli joutunut sensuroimaan paikalle mustan laatikon! onko tässä mitään järkeä?! kyseisessä tapauksessa käyttäjä oli kohteliaasti laittanut linkin kyseiseen työhön devianartin tilillään.

Minua häiritsee syvästi se kuinka luonnollista kauneutta sensuroidaan internet sivulla enemmän kuin kaupungilla olevissa mainoksissa saati sitten mitä kaikkea televisioista nykyään näkee!

Mutta kun menemme ongelman ytimeen pitäisikö nännejä sensuroida ollenkaan? mihin olemme nykyaikana tulleet? kyseessä on kuitenkin täysin luonnollinen asia ja piilottelemmalla ja kieltämällä sen tuotamme vain ujoja nuoria jotka ovat epävarmoja seksuaalisuudestaan!

Ylläpidon pitäisi arvioida harkintakykyään uudemman kerran varsinkin kun kuvien ilmiannosta on tullut jonkinlaista junttien huvia! (myönnän itsekkin ilmiantaneeni muutaman kuvan vain vittuilu mielessä ks henkilölle)

Antakaamme naisille yhtäläinen mahdollisuus esitellä rintojaan ja kauniita nännejä! Nykyjärjestelmä on tuottanut vain tietyistä kuvakulmista tietynlaisiin paitoihin/liiveihin otetut kuvat jotka paljastavat lähes yhtä paljon! Nänni mukaan kuviin tuskin hätkähdyttää ketään muuta kuin kristillisdemokraattista puoluetta!