Henkilökohtaisille avustajille tasa-arvoiset palkat!

Näin vaadimme henkilökohtaisille avustajille tasa-arvoisia ja subjektiivisia palkkoja riippumatta asuinkunnasta!

Tällähetkellä asuinkunnilla on suurta hajontaa palkkojen kanssa. Asuinkunta saa siis itse määrittää palkkaustason ja siitä johtuen henkilökohtaisten avustajien palkat eivät ole tasa-arvossa.

Jos ne olisivat tasa-arvossa niin meidän kaikkien apua tarvitsevien ihmisten olisi varmastikin helpompaa löytää itsellemme työntekijöitä. Tällähetkellä Suomi on kallis maa ja avustajien palkalla ei pysty oikeastaan mitään muuta asioita hoitamaan, kun välttämättömät asiat niukin naukin ja muu eläminen on näinollen mahdotonta!

Paikkakuntien eroavaisuus on huomattava! esim;

Vihti; 12,13€/h

Lohja; 9,60€/h

Espoo; 9,70€/h

Vantaa; 10,70€/h

Helsinki 10,55€/h.

Näinkin suurien erojen takia minun mielestäni pitäisi olla yhdenmukainen palkkaustaso meillä kaikilla riippumatta siitä missä kukin asumme ja työskentelemme!

Autathan meitä allekirjoittamalla tämän adressin, jotta me voisimme saada mahdollisimman ihmisarvoisen elämän meille kaikille ja siihen me kaikki yhdessä voimme vaikuttaa laittamalla nimenne tähän adressiin!