Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

Matrotix
Vieras

#176 Jotain on tullutkin......

08.12.2010 16:46

Moi.Minä olen saanut puolet omista jäljellä olevista eli 6pkt ja toiset 6 vielä tulematta.Tuotteet on tulleet viimeisten 2vkon aikana ja joista viimeiset 2 juuri tänään.Ärsyttää silti että joutuu odottaan vielä tuotteita jotka huudettu jo tammikuussa!Toivottavasti muutkin saavat jo tuotteitaan.

VIERAS
Vieras

#177 Mahdollisuudet

08.12.2010 17:27

#173: Vieras - Re: Re: Mahdollisuudet 4 

 EI TÄSSÄ NYT "ITKUVIRRET" AUTA. Ehkä on paras,että pysyt siellä kolossasi.

Vieras
Vieras

#178 Re: Jotain on tullutkin......

08.12.2010 20:32

#176: Matrotix - Jotain on tullutkin...... 

Onks toi ihan totta että olet saanut tavaroitasi? Koska olet ne huutanut eli kauanko olet odotellut?

Mulla on kauimmat heinäkuu 2009 lopusta asti saamatta.

pipsa
Vieras

#179 ....

09.12.2010 11:07

Itse olen odotellut nyt 2009 marraskuusta asti. Menetetty raha ei niinkään harmita, mutta sen kahvinkeittimen olisin halunnut.
Vieras
Vieras

#180 Re: Tavaroiden toimitus

09.12.2010 11:10

#157: Boxster - Tavaroiden toimitus 

Mitään ei ole tullut, mutta tuon täysin saman vastasuviestin kyllä sain. :)

Timppa
Vieras

#181 LASKUTTAJA

10.12.2010 13:22

Kyselin checkout-asiakaspalvelusta tuotteiden viivästymisestä(yli puoli vuotta).Laskuthan maksetaan checkout`in kautta.Vastaus oli:olemme saanneet fiksuhuudolta tiedon,että tuotteet pitäisi olla tilauksessa.
Helvetti sentään,vai että pitäisi olla.
Pekelius
Vieras

#182 Tällainen tuli tänään 10, 12 ,2010

10.12.2010 15:26

>Hei,
>
>kiitoksia tiedosta. Olemme tietoisia fiksuhuudon tilanteesta ja he ovat toimittaneet viime aikoina hyvin paljon puuttuvia toimituksia.
>
>Ystävällisin terveisin,
>
>Checkout -asiakaspalvelu
>
>--
>Checkout Finland Oy
>www.checkout.fi
>asiakaspalvelu@checkout.fi
Vieras
Vieras

#183 Re: Jotain on tullutkin......

11.12.2010 09:38

#176: Matrotix - Jotain on tullutkin...... 

onpas tää viesti kirjoitettu samaantapaan ku Fiksuhuudon asiakaspalvelun mulle lähettämät =))  tuotteet yms.

kai se asiakaspalvelu yrittää kaikella tavalla näyttää Checkout Oy:lle, että homma toimii, koska muutenhan rahavirrat pysähtyvän tässä huijauksessa !!

Matrotix
Vieras

#184 Moi.

12.12.2010 12:53

Nämä 6 tuotetta jotka sain olin huutanut kaikki heinäkuussa 2010.
Mutta ne loput 6tuotetta joista huusin jo alkuvuonna 3 tammikuussa ja loput heinäkuussa toiset 3 ovat tulematta.
Saas nähdä hiljenikö nyt taas kun ei loppuviikosta tullut mitään......
Olen käyttänyt kymmeniä tunteja heidän kaa neuvottelemisiin ja lähes aina se on ollut yksipuolista heidän näytöstään tyyliin Valitettavasti ja Harmittavasti ja Olemme pahoillamme jne.
Toivon että he tulevat nyt järkiinsä ja lähettävät kaikille joille ei oo tullut tavaransa!Onhan se pirun rasittavaa kun saa odotella maksamiaan tavaroita lähes vuoden ja jotkut jopa puolitoista vuotta!
VIERAS
Vieras

#185 Huutoautomaatti

12.12.2010 14:25

Käväisin seuraamassa huutoautomaattien toimintaa.Jo on surkeata."Eräät" hyötyvät automaateista ja paljon.Otin todisteeki paljon valokuvia ja laitoin pahimmissa tapauksissa videokameran talletamaan toimintaa.Saanpanhan näyttää sitten rikospoliisille.(asia saattaa siirtyä krp:lle,koska "pääkallo" paikka on Kyproksella)
Vieras
Vieras

#186 Viesti checkoutille

12.12.2010 14:25

Tässä suora lainaus heidän viestistä:

 

Hei,

olemme tietoisia fiksuhuudon tilanteesta. Olemme saaneet heiltä tänään tiedon, että tuotteiden pitäisi olla toimituksessa jouluun mennessä / ennen joulua.

Ystävällisin terveisin,

Checkout -asiakaspalvelu

--
Checkout Finland Oy
www.checkout.fi
asiakaspalvelu@checkout.fi

 

Uskoo ken tahtoo.

kusetettu
Vieras

#187 Jaana1262

12.12.2010 16:28

tuokin nimimerkki huutanut autoa yli vuoden! jos oikea huutaja (tuskin) niin olisipa tullut halvemmaksi ostaa 40000e auto suoraan liikkeestä....

huusi myös aikanaan "sikana" matkalahjakortteja....

ja vielä tuosta checkout.fi firmasta... taitaa upota Fiksuhuudon kanssa, kun asiat aikanaan paljastuu ....
myös kusetettu
Vieras

#188 hei kusetettu

12.12.2010 17:19

#187: kusetettu - Jaana1262 

 Olen samaa mieltä.Kyllä Jaana 1262  näkyy vieläkin lahjakortit huutavan ja samoin huutoja.Huutajat ovat ihan outoa porukkaa,paitsi nää "robotit" ovat samat.Olen joskus säälien katsellut uusia huutajia,eivät raukat tiedä mihin kusetukseen ovat joutuneet.

Vieras
Vieras

#189 Re:epäilevä

13.12.2010 07:52

#184: Matrotix - Moi. 

En kyllä oikein tahdo uskoa että joku on saanut tavaroitaan.

On se  väärin että tavaroita ei lähetä aikajärjestyksessä. Asiat kyllä vanhenee tietyssä ajassa joten kai  he toimivat sen vuoksi noin.

Voisitko vielä mainita mitä tuotteita sait? Sitä vaan epäilee jo kaikkia viestejäkin.Ei ne ole vähään aikaan enää vastanneet viesteihinkään.

Oli se pirullinen virnistys sillä Mäntylällä siinä kuningaskuluttajassa kun lupasi tavarat joulusi toimittaa, vaan ei kertonut mikä on joulun vuosiluku.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

13.12.2010 12:44


yx tolvana
Vieras

#191 Mätylän joulu???

13.12.2010 13:01

Hyvähän Mäntylän on virnistellä,toistaiseksi.Kehtasi vielä sanoa,että muutama kymmen asiakasta odottaa toimituksiaan.
Ei kai Mäntylä ole selvillä edes vuosikymmestä.Minulle kävi viime jouluna niin,että kesäkuussa maksamani tuotteet piti Mäntylän mukaan tulla TAKUU VARMASTI jouluksi,tulivat vasta helmikuussa.Toivottelin Mäntylälle silloin hyvää joulua.Tänä vuonna taitaa olla sama juttu edessä.Joululahjoiksi tarkoitetut tuotteet on maksettu kesäkuussa,mutta mitää ei tullut.Kai sitä taas toivotellaan juhannuksen aikaan Mäntylälle hyvää joulua.
vieras
Vieras

#193 faktaa,faktaa

14.12.2010 10:48

Asia on faktaa,mutta eipä tullut pojille syytteitä.Asia on nyt "hovissa"

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

14.12.2010 12:11


taas yksi vieras
Vieras

#195 Ne lupaukset

14.12.2010 12:21

Minulle luvattiin fiksuhuudosta ilmoittaa 10.12-10 milloin tuotteet tulevat(piti tulla ennen joulua)Arvatkaas onko mitään ilmoitusta tullut.
Lähetin tämän adressinkin checkout oy:lle,jospa alkaisivat edes painostaa fiksuhuutoa "rahan keräyksestä"
JARMO LÖPPÖNEN
Vieras

#196 fiksuhuudon osoite on lontoossa

14.12.2010 13:07

Fiksuhuutohan toimii englannissa, osoite on lontoossa. tämä mahdollistaa toiminnan. luulen että taitaa olla muutenkin pojilla mahdotonta pyörittää yritystä suomessa.
SEKU
Vieras

#197 Lontoo

14.12.2010 13:30

Vai sinne se nyt on muuttanut.Aikaisemmin toimipaikkana oli Kypros,josta sain viestejä eräältä asiakaspalvelijalta säästä yms.Hänkin lienee saanut potkut tai on itse lähtenyt firmasta.Eihän normaalin ihmisen omatunto kestä jatkuvaa valehtelemista.
jarmo
Vieras

#198 tunnen kaverin

14.12.2010 13:58

on tehny fiksuhuudon toimitusjohtaja,tuomo siurua ennenki bisnestä missä jätetään katteettomat lupaukset lunastamatta ja häivytään, ja aikaisempi verkostomarkkinoiti bisnes oli ihan tarkoituksen mukaista, silloin ihan kahden kesken tunnusti minulle. ja kuulemma eräällä lähisukulaisella on nimeltä mainitsematon huonekalufirma joka toimittaa myöhässä aina.
epäilempä vain
Vieras

#199 huijaus

14.12.2010 14:17

http://fiksuhuutohuijaus.blogspot.com/

yllälisäämästä osoitteesta väitetään että nimimerkki "Pinjapro" OLISI HUUTOROBOTTI,eli huijattu nimimerkki.

nimimerkki mielestäni viittaa Binja-Puu Kyhyn, tai kuulostaa ainakin viittaavan. nimimerkillähän on muutakin yhteistä nimittäin binja puun yhtiömies siurua paavo johannes on sama henkilö kuin fiksuhuudon Varajäsen Siurua Paavo Johannes.
lisäksi fiksuhuudolla on ollut binja puu ky,n tiloissa osoite suomessa.

mutta lähisukulaisten huudothan ei ole laittomia fiksuhuudossa, veikkaanpa vaan että jos pinjapro on sukua fiksuhuudon perustajalle niin ei välttämättä rahat eikä voitto liiku samalla tavalla.
SEKU
Vieras

#200 fonepoint

14.12.2010 16:49

Laitoin vähän viestiä asiakaspalvelu@fonepoint.fi Tämä epäluotettava firma on tietojeni mukaan yksi fiksuhuudon tuotteiden toimittaja.
Fiksuhuuto väittää,että kaikki huutajat ovat todellisia huutajia,eivätkä robotteja?????