Vakuutuslääkärit on asetettava totuusvelvoitteen piiriin

Vieras

24.02.2016 14:29

lääkärit ovat potilaita varten"vakuutuslääkärit ovat vakutuksen ottajia varten ei yhtiötä varten"nyky menol täytyy koht mennä ulkomail lääkäril jos meinaa saada asiallista palvelua

Vieras

24.02.2016 16:04

Asia koskee minuakin. 3 krt. Pakit saanut eläkkeestä
Tepa63

#428 Re: Lakia pitää muuttaa

24.02.2016 16:06

Vieras

25.02.2016 04:48

Itse koin, että täysajan tapaturmavakuutus yrittäjällä on yhtä tyhjän kanssa, menetin yli 30.000 euroa sairausloman aikana, vakuutusyhtiön edustajan mukaan siksi, että yksityislääkäri jossa kävin vamman vuoksi, olikin vakuutusyhtiön lääkäri.
Aluksi vamaani pidettiin venähdyksenä (käsittely vakuutusyhtiössä kesti kuukausia), sitten kun magneettikuvassa ilmeni laaja repeämä, tuli vakuutusyhtiöltä pikalausunto, että kyseessä onkin vanha rappeuma.
Erittäin hyvä adressi, vakuutusytiöiden mielivallalle on saatava loppu, koska erityisesti meillä yrittäjillä ainut kattava sosiaaliturva on itse otettu vakuutus, ja sekin pettää lääkäreiden "juonien" johdosta.

Vieras

27.02.2016 05:23

Koska vakuutuslääkärit ovat yhtiön kätyreitä.
Hupaisin juttu oli: kun halvaantunut tuttavani todettiin täysin työkykyiseksi,

Ihmettelen myös miten ks.vak.lääk. pystyy analysoimaan ihmisen vammat, haitat, ym.. näkemättä henkilöä.

Vieras

28.02.2016 12:24

Vakuutusyhtiöt ovat mielivaltaisia. Työtapaturmissakaan ei voi haastaa oikeuteen.

Vieras

29.02.2016 05:01

Totuudenmukaisuuden täytyy olla kaikkien hallinnollisten päätösten perustelu.

Vieras

29.02.2016 13:15

Miten vakuutuslääkäri voi valan velvoittamana antaa täysin totuuden vastaisen lausunnon?>&%#?

Vieras

01.03.2016 16:27

Täällä takahikiällä ei toimi kunnolla mikään.Televisio työntää joko uusintaa tai pelkkää mosaiikkikuviota.
Netti pätkii.
Siitä pitää maksaa?????????

Vieras

01.03.2016 17:24

Uskomatonta, että laki antaa vapautuksen vastata vääristä lausunnoista. Kun kysymyksessä on ihmisten turva hätätilanteessa, eli vakuutusturva, siis ostettu ja maksettu siitä, että varmistaa oman avun saannin, on apu myös saatava.
Vakuutuslääkäri ei voi tätä kumota.
Tällainen vapautus vastuusta on väärin eettisesti, moraalisesti, ihmisarvon kannalta ja täysin ymmärrystä vailla.
Vakuutusyhtiöt ovat yksi toisensa jälkeen ilmoittaneet myös voitollisista tuloksistaan. Tämäkö on se perimmäinen tarkoitus, kun vakuutusturvaa luotiin. Tämä pelkän voiton tavoittelu rapauttaa nyt jo vakuutuslääkärikunnankin ja sitä kautta koko ajatuksen vakuutusyhtiöiden ja vakuutuksen ottamisen tarkoituksesta.

Vieras

04.03.2016 07:14

Kannatan kaikkea avoimuutta päätöksossä

Vieras

05.03.2016 06:57

Tää ei voi olla totta !!!!!
Voi, voi

#438 Re: Totta se on

07.03.2016 12:23

#437: -  

Kyllä se vaan on ihan totta. Näin 90-luvun alussa "vaikeina aikoina" laman kurimuksessa kansanedustajat palkitsivat vakuutusyhtiöt niistä vipeistä, joilla Suomea pelastettiin. "Oli tehtävä vasikeita päätöksiä..., piti olla päätöksentekokykyä", silloiset valtapoliitikot kehuskelevat vieläkin.

Kun virheet on tehty, niin niitä ei uskalleta korjata, koska siinä tulisi vahvistetuksi, että virheitä on tehty.

Niinpä kansedustajat ahdistavat vakuutuksiin oikeutetut ammattitauti- ja tapaturmapotilaat yhä edelleen ennenaikaiseen kuolemaan, sillä köyhyys on tappava tauti.

On asiassa se etu, että jos on hoksannut sijoittaa vakutusyhtöiden osakkeisiin, niin niistä saa nyt paremmat provikat. Verirahoja.

Liekö tässä syy siihen, että kansanedustajista ei löydy miestä eikä naista mokomaa lakia kaatamaan. Vaikka laki paikattiin vuoden 2016 alussa, niin se jäi edelleen voimaan.

Vieras

08.03.2016 13:48

Vakuutus lääkäreiltä pitäisi myös edellyyttää, että he ovat tehneet lääkärivalan julkisesti. Nyt on osalääkäkärikunnastamme sellaisia, jotka eivät ole tehneet lääkärin valaa. (Tässä asiassa otaksuisin Arkkiatri Risto Pelkosen auttavan).
Sen sanamuoto ja valaehtoinen vakuutuslupaus on todella merkittävä. Ja se pitäisi aina vaatia kaikilta lääkäreiltä.
Tämä ehkä vielä täydentäisi asiaa, kunhan lakikin saataisin korjattua, että ei saisi sakntion uhalla lääkäri voisi kirjoitaa vilpiullisiä lausuntoja.

Vieras

18.03.2016 09:50

Koska nyt voi esimies antaa käskyn hylätä ja se on tehtävä. Se kuormittaa yhteiskuntaa jos väkisin pidetään sairas ihminen töissä. Työnantaja kärsii. Työterveys kuormittuu turhaan. Terveyskeskukset kuormittuu. Kelaa ja sen työntekiöitä kuormitetaan . Ja nuoret ei saa töitä..... Ja työntekiä itse kärsii kivut . Mielia. Voi mennä jopa mielenterveys. Ehkä tämä riittää syyksi.

Vieras

18.03.2016 19:32

Olen vakavasti sisäilmasairas ja lääkäreiden kanssa asioimiseen liittyvät ongelmat liiankin tuttuja ja liiankin paljon omaa terveyttäni huonontaneita seikkoja. Stop turhalle kärsimykselle ja ahneudelle.

Vieras

20.03.2016 08:06

liian paljon epäoikeudenmukaisuutta pelkästään teoreetikoiden takia

Vieras

20.03.2016 17:20

lääkäreren väärinkäytöset vakuutusasiossa

Vieras

21.03.2016 11:47

Eiköhän ole jo aika lopettaa tuo mielivalta

Vieras

22.03.2016 16:40

Olen lukenut niin monesta tapauksesta, että hyvä kun ihminen pystyy edes kävelemään, niin töihin pitäisi pystyä

Vieras

26.03.2016 17:13

Asiaa sama laki kaikille

Vieras

27.03.2016 06:09

Olen itse hoitovirheestä kärsivä 1-tyypin diabeetikko vuodesta 1954/3.
Hoitovirheet tyhjentyneet perheemme ja avioeron jälkeen minun henkilökohtaisen tilini. Pitkäaikaistyöttömän joten kelan peruspäivärahasta ei eläkekertymää. Olen oma-aloitteisesti lopettanut kaikki erikoislääkärien määräämät lääkkeet. Ei yhteydenottoa hoitavalta lääkäriltä. Ei lähetettä joita olen pyytänyt. Potilasturvallisuus ja potilaanoikeuksista olen ottanut yhteyttä lähes koko Suomessa kaikkiin mahdollisiin tahoihin. Olen kirjoittanut myös Euroopan komissaarille jolle kuuluvat terveydenhoidon asiat ja valitukset. Ei mitään tulosta. Suomessa lääkärien valtapeli on loputtava. Minulla on oikeus saada kaikesta menetetyistä tapahtumista korvaukset esim ansioni, sairaalamaksut, kivut, kirurgisettoimeenpiteet, lääkkeiden kustannukset, työkyvyttömyyseläkkeellä rahat takaisin, korvaukset lääkemyrkytyksistä Kirurgiset toimenpiteet ja dialyysihoidosta, syövästä kaihileikkaukseen, lääkeaineiden helvetilliset sivuvaikutukset ym.
Ikäni 63 v.

Vieras

28.03.2016 21:17

Omakohtainen kokemus. Vakuutuslääkäri lyijykynineen kumosi kaikki ortopedin lausunnot. Ei vakuutus korvauksia

Vieras

30.03.2016 05:10

Kuinka paperilääkäri voi hylätä 7 erkoislääkärin lausunnot potilasta näkemättä, että ne eivät pidä paikkaansa. Tälläinen toiminta on ihmisten kiusaamista ja aliarviointia.Käsittämätöntä toimintaa.

Vieras

02.04.2016 19:11

Halosen pahin moka 2004,polkee ihmisoikeuksia,on tuhonnut monen ihmisen elämän.olis aika korjata.Adressi on yksi tapa vaikuttaa.Nykyhallituksessa perussuomalaiset lupasi hoitaa ongelman,mutta unohti asian.Toivottavasti pitävät lupauksensa Jari Lindström hoiteli asiaa.