Ihmisellä oikeus kävellä kadulla vapaasti ilman yhdistysten "tyrkyttäjiä"

Lauri -
-

#1

03.11.2006 00:24

Voit tuntea paremmuuden tunnetta helposti jos vain toteat ylimielisesti ettei asia kiinnosta sinua.

En allekirjoita.
kai haavisto
helsinki

#2

10.11.2006 10:59

Järjestöjen nimenkerääjät yrittävät syyllistää ja pakottaa juuri heidän määrittelemäänsä ratkaisuun...

Punainen risti on puolueellinen ja sen jäsenten oma etu ohjaa mielipiteitä.

Ihmisoikeus järjestöt valikoivat keiden loukattujen oikeuksia muiden tulee kunnioittaa.

Ympärsitöjärjestöt haluavat valtaa itselleen... ja ajavat sellaisia ratkaisuja joiden avulle heidän edustajansa pääsevät "asiantuntijoina" käyttämään valtaa yrityksissä ja poliittisissa päätöksentekoelimissä...

Itse arvioin mitä asiaa haluan tukea... ja selvitän myös sen että rahat hyödyttävät autettavaa ei pelkästään avustusjärjestön omien toimihenkilöiden taloutta.

Mielipiteen vapauteen kuuluu myös se ettei pakoteta ottamaan vastaan valheita.

Hyvä ja kannatettava asia
Helena Viitala
Tampere

#3

25.12.2006 22:22

Itse ainakin olen sitä sorttia, että haluan miettiä asioita hetken rauhassa omassa päässäni.. eli ehdottamasi koju tms olisi minulle sopiva; näkisin sen, ja voisin vapaaehtoisesti mennä ilmoittautumaan.

Tosin; kyllä nämä "tyrkyttäjätkin" osaltaan on ihan ok. Ja toimii. Itse olin miettinyt kauan Greenpeaceen liittymistä juurikin siksi, että olin nähnyt näitä tyrkyttäjiä katukuvassa... tyrkyttäjät saivat minut miettimään asioita ja sitten kun eräs tyrkyttäjä saapui luokseni, niin sanoin ilomielin "kyllä kiitos!" Tosin ennen tätä olin aktiivisesti kartellut tyrkyttäjiä sellaiset pari kuukautta... että kyllä ne kojut olisivat oikeastaan jokatapauksessa paras ratkaisu! Tietty näissä tyrkytysoperaatioissa haetaan sitä, että ihmiset hätäpäissään liittyvät johonkin, kun eivät kehtaa kieltäytyä ja sitten myöhemminkään eivät kehtaa irtisanoa itseään. Kieroa.