SarvisClub pois Mikkelin jäähallista

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista SarvisClub pois Mikkelin jäähallista.

katsoja
Vieras

#1 No jo on

08.12.2012 23:12

Nimettömät allekirjoittajat vaativat jotakin? Lopettakaa jo tällänen idiotismi. Tämän koko homman takana on yksi tai korkeitaan kaksi kiusanhenkistä kakaraa.

kolmen pisteen virtuoosi...

#2 vetäkää ittenne kiikkuun...pellet

09.12.2012 00:24

...hieno aloite, nyt kun saadaan tuo haiseva kalja- ja kiljuporukka kuskattua vaikka siihen hevostallien taakse,lantalan viereen, niin ilma raikastuu molemmissa paikoissa...tosin, kun kakka alkaa haista, niin yli puolella jukurikannattajalla alkaa muna seisomaan...on vaan niin homoja...
Kaikki mahtuu halliin

#3 ??

09.12.2012 15:16

Miten te voitte "vaatia" että joku poistuu hallista???? Nämäkin, kenen poistumista "vaaditte", ovat lipun/kausikortin ostaneita katsojia. Minäkin vaadin, että se yks vanha jyyrä poistuu sieltä istumakatsomosta, kun ei se muuta kuin arvostelee kaikkea ja eikä ikinä taputa. Silläkin taitaa olla kyllä kausikortti, mut mitä väliä..sen turpavärkki ei ole minun mieleen ja en voi kannustaa haluamallani tavalla kun se on siellä.
ALLEKIRJOITTAKAA

#4 Re: ??

09.12.2012 15:22

#3: Kaikki mahtuu halliin - ??

Jos et ole vielä ymmärtänyt, niin tämä on provo joka yrittää hieman vihjata SarvisClubille että kannatuskulttuuria voisi alkaa vähän edistämään, esim. alkaa tehdä fanikerhoa avoimemmaksi tavallisille rivikatsojille ja kehittää uusia kannatushuutoja.

Eihän ketään voi hallista pois pakottaa, mutta SarvisClub voi kuitenkin muuttaa toimintaansa parempaan suuntaan.

Jorma Tana

#5 Näin se vaan on.

09.12.2012 20:02

"Kaikki mahtuu halliin"...voi yhen kerran. Aivan varmasti mahtuu, kun sinne ei saa edes pyssyllä uhaten 1500 maksanutta, vaikka vastassa olis lähes NHL-tasoinen vastustaja. Mikkelissä vaan ei ole oikeata jääkiekkokuttuuria, ja siitä johtuen fanit vetävät kaksin käsin viinaa...ja toisiansa hanuriin.

Vieras

#6 Liikaa yleisöä?

13.12.2012 22:25

Taitaa olla Kalevankankaalla liikaa yleisöä, kun tälläistä vaatimusta on laitettu menemään. Sarvisclubissa taitaa olla jäseniä 150-200 eli niiltä kun kielletään pääsy peliin, niin väki vähenee hallissa entisestään. Noihin voi lisätä varmaan jonkin verran noitten sarvislaisten kavereita, jotka ei ole jäseniä, eli reilut parisataa vähemmän sit kansaa katsomoissa. No toivottavasti teitä adressin perustajia tulee ainakin sama, mielellään tuplamäärä tilalle. Milloin näyttäydytte hallilla ensimmäisen kerran, niin voidaan ruveta netissä kehumaan/arvostelemaan?