Pyykkö-museo Kangasalle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pyykkö-museo Kangasalle.

#26 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otsikko

20.08.2013 09:58

#25: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otsikko

Kimmo Pyykkö-museon "taustapiru" on Aulis Aarnio. Tämän hankkeen ongelma on ollut siinä, että

se on koplattu yhteen kulttuuritalon kanssa ja asiaa on ajettu erittäin pienessä piirissä ja sammutetuin valoin.

#27 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otsikko

20.08.2013 12:50

#26: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otsikko

Kiitos! Toivottavasti tämä on oikea nimi. Kahta muuta nimeä olen tähän saakka kuullut mainittavan. Kahta miestä.

Ehkä tästä tapaustutkimuksesta seuraa A.A:lta mielenkiintoinen näytelmä. Vai kuka olisi paikallinen susannakuparinen? Sirkku Peltolan hämäläis-karjalainen näkemyskin olisi mielenkiintoinen.

Mutta: valtuuston kokoukset nettiin! Menkööt paikalle ne, jotka sitä haluavat.

P.S. Aulis Aarniollahan rokkaa! "Ei huono!"

20.08.2013 13:11

Kaksi muuta miestä, jotka tässä ovat olleet mukana, ovat Heikki A. Ollila ja Raimo Kouhia. Naisista taas aktiivisesti ovat asiassa vaikuttaneet Anja Aarnio ja Pirkko-Liisa Ollila

#29 Re:

20.08.2013 18:24

#28: -

Kiitos taas! Aivan eri miesten piikkiin ehdoteltiin.

23.08.2013 09:53

Mites tuo kunnanjohtajan osuus? Siksi minä vain, kun tuntuu yleensäkin olevan tämän Kangasalan Isä Aurinkoinen.

#31 Re:

26.08.2013 04:12

#30: -

ollut myös kunnan puolesta huseeraamassa, mutta ymmärtääkseni ei ollut hankkeen ideoijia;

hänen osuutensa selviää oletettavasti myöhemmin

äänestäjä

#32 Allekirjoituksia kaipaamme

30.08.2013 10:29

On aika hurjaa ja kuvaavaakin, että kukaan ei ole allekirjoittanut tätä adressia. Eikö niiden, jotka tätä kallista ja tappiolliseksi povattua hanketta yhteiskunnan varoin ovat ajaneet tulisi nyt näyttää esimerkkiä ja laittaa nimensä tähän adressiin? Saisivat sitten ensi vaaleissa joko ääniä tai jos käy niin kuin on pelätty että KP_museo tuottaa vain tappioita kunnalle, niin äänestäjät näkisivät sitten ketkä kokoomus / demariakselilla ovat tätä tappiontaloa olleet kuntaan ajamassa.
Kun lapsissa ja vanhuspalveluissa säästetään hurjasti on aika irvokasta lykätä demaritaiteiluun valtava määrä rahaa ja samalla olla hiljaa mitä kuluja tuo toiminta tulevaisuudessa kuntalaisille aiheuttaa. Juuri tälläiset asiat on syytä muistaa vaalien aikaan. Asia on tärkeä, koska se kertoo arvojen suhteista toisiinsa. Talon nimi voi muuten pian tulla ansaitusti erään puolueen etuliite nimeen.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…