Eroa Astrid Thors

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Eroa Astrid Thors.

Jani Virtanen
Kouvola

#1 Tyhmä adressi

22.01.2009 17:07

Eiköhän Thors ole korkeasti koulutettu ja ehdottoman pätevä virkaansa.
Kuten Thors jossain lausunnossaan totesi, ongelma on rasistiset suomalaiset, eikä suinkaan pakolaiset.

Adressisi vaikuttaa rasistiselta.
Olethan tietoinen, että rasistisista nettikirjoitteluista voi saada pitkän vankeustuomion?
Juha Penttinen
Adressin tekijä

#2 Rasistista?

22.01.2009 17:46

Jep, sehän se on thorssinkin linja? Aina kun kritisoidaan maahanmuuttokeskustelua niin ollaan rasisteja. Siitä kun ei uskalleta edes puhua leimaantumatta rasistiksi.
Joni Parpala
Oulu

22.01.2009 22:17

Olen jo monessa adressissa painottanut, että ei voida erotella ihmisiä koulutuksen perusteella. Eli jos sovitaan vaikka että vuonna 2010 Suomeen päästetään esimerkiksi n. xxxx* määrä maahanmuuttjia (pakolaisia ei lasketa mukaan) niin heitä ei pitäisi erotella ammatin tai koulutuksen perusteella, vaan heidät arvottaisiin.

Juha Penttinen
Adressin tekijä

#4 Maahanmuutosta

22.01.2009 22:45

Maahanmuutossa pitäisi panostaa Suomen tarvetta ja antaa etua niille joiden taidoista on yhteiskunnalle hyötyä, ja niille joilla on jo valmiina työpaikka.

Syrjäytyneitä meillä on jo ihan riittävästi omasta takaa, enemmän pitäisi ottaa mallia Australian maahanmuutto politiikasta joka suosii siirtolaisia joilla on taitoja joita Australia tarvitsee.
Edward Putsela

#5 Ottakoot kotiinsa

24.01.2009 01:50

Kyseinen ministeri saisi erota mitä pikimmiten. Todellisuudentaju pahasti hakusessa tällä ihmisellä. Olisin kyllä sitä mieltä, että adressia pitäisi laajentaa tyyliin "Kadotkaa RKP:n kannattajat maastamme", sillä niistä riveistähän nämä kirkasotsaiset pakolaisshoppaajat useimmiten sikiävät. Varsinkin, kun eivät kotiinsa näitä kärsiviä raukkoja vie. Tosin kyseisen erovaatimusadressin voisi laajentaa koskemaan koko poliittista eliittiä, mitä muuta kuin pahaa oloa ovat viimeisen 10 vuoden aikana saaneet aikaiseksi? Pahan olon lisäksi toivottomuutta, kurjuutta, tuloeroja ja sosiaalisia kuiluja. Kiitos vain, tällä suomi nousee. Rikostilastoissa ainakin.
Jussi Jaakkola

#6 Kuulin

24.01.2009 16:45

Kuulin eräältä suomenruotsalaiselta perheeltä että ministerin motiivi laki aloiteelle on aika mielenkiintoinen.

Siis ruotsinkieli on menettämässä asemaansa joissain ruotsinkielisiksi rekistöröidyissä kunnissa. Siksi olisi tarkoitus tehdä avoin ulkomaalaislaki ja sijoittaa maahanmuutajat juuri näihin kuntiin sekä opettaa heille vain ruotsin kieltä. Näin nämä kunnat säilyisivät ruotsinkielisenä.

Seppo Lehto

#7 Adressin nimi pitäisi olla Astrid Thor on erotettava

27.01.2009 17:18

Adressin nimi pitäisi olla Astrid Thor on erotettava

Nyt on jo aiempi nettiadressi: "Astrid Thors eroa - Et nauti kansan luottamusta maahanmuuttoministerinä" http://www.adressit.com/eroa-astrid-thors

Eli otsikointisi on harhaanjohtava - Ole hyvä ja oikaise, kiitos.

Kertoisi paremmin sen että kyseessä toisten toimista tehtävä toimi

Minähän olen laittanut jo liki samalla nimellä nettiadressin jo joulukuulla pystyyn missä vedotaan siihen että älyäisi itse erota.

Joten nyt on 2 samannimistä nettiadresssia joista ensimmäinen on jo liki tällä samalla nimellä ... joten voitko oikaista nettiadressisi nimeksi paremmin sopivan: Astrid Thors on erotettava

Seppo Lehto Tampere