HarrasteInternet-radioiden Gramex-maksuja pudotettava

Vieras

/ #4 KIELETÄÄN KOKO RADIO

07.02.2011 12:47

HYVÄ hyvä ja nyt Viheraholle kymmenkertaset maksut, nettiradiossaan tai kiellettävä se kokonaan, sillä mitä Viheraho radiollaan toimittaa, niin pitkälle rikollista toimintaa, kuten viinanjuontia, kannabiksen polttoa ja autojen varastamista, kuten nämä asiat ovat luettavissa myös tämän kaverin omalla foormillaankin (viheraho.info), joka sekin tulisi sulkea. Kaikenlainen mustamaalaaminen, ministerit, teollisuuslaitokset, firmat ja yksityiset henkilöt, asiattomin ja jopa valhein, kiusaa ja häiritsee ihmisiä, kellon ajasta riippumatta.
Kuuntelijoina pasifanit, lapsia ja nuoria jotka ovat pääsääntöisesti 12-25 vuotiaita jotka ottavat oppeja tästä Viherahosta ja mitä tulee hänen youtube videoihin, niin siellä suoria kehoituksia, esimerkiksi ajamaan autoa ja juomaan olutta, josta myös kuvattu hänen oma juominen autonratissa.
Kuka tätä kuuntelee ja lukee, niin aivan varmasti vain ja ainoastaan sen vuoksi että tämä Viheraho lietsoo toiminnallaan lainvastaisuuksiin, kuten hän elää näin itsekin.
Kuten tuossa tämä "kuset taja" jo aiemmin kirjoitti.
Itse olen huolissani nuorista, sillä Lahti-Hollala akselilla, missä tämä Viheraho vaikuttaa, niin nuoret samaistuvat tähän Viherahoon. Lahdessa nuoret fanittavat ja käyttäytyvät juuri Viheraho oppien mukaan, kaupoissa saa ja pitää saada kuvata videoita youtuben, käyttäytyä välinpitämättömästi ja haukkua myyjiä, kauppiaita ja jopa kanssaihmisiä kaupoissa. Ja uskon, että Viherahon harrastuksissa, kuten niitä itse nimittää, niin varastaa tavaroita ja kait ilmeisesti siintä Mastarinkadulla olevasta kierrätyskeskuksesta, Tramel (jonka julkisestikin on kertonut ja mitä ihmettelen, ettei sillekään asialle ole tehty mitään, että kaveri saa toimia vapaasti edelleen, pitää nettiradioa, sekä tuota foorumiaankin).
Mitä tuo radion toiminta vaikuttaa nuoriin ja lapsiin, sillä jopa 12-vuotiaatkin tuota kuuntelee ja soittelee maksulliselle pasi-radion kanaville jossa radionvetäjä täydessä viinakännissä, tai kannabishöyryissä "pilvessä"? Eikä tämä sosiaalitapaus ymmärrä lapsista mitään, sillä itse on sairaseläkkeellä päästään. Huutaa kadullakin "juokaa viinaa ja poltelkaa kannabista, maailma parantuu" ym ym niin, myös radio-ohjelmissaan, kuten myös foorumillaan.

Tämä näin ja yhdyn tuohon "kuset tajan" kirjoitukseen, että en äänestä hänen puolesta. Kantaa otan, nyt ja tulevaisuudessa. Ajan tätä asiaa, niin kauan, että jokin taho kiinnostuu ja sulkee tämän toiminnan (foorumit ja radiot). KIITOS