Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jebediah

/ #105 Re: Re: Höpö

06.03.2013 21:10

#104: tämmönentallaaja - Re: Höpö

Kuulehan, tutkittuani kommenttiasi en malta olla toteamatta seuraavaa, jos olet kerran valmis sallimaan naimisiin menon niin kuinka erottat siitä kirkon ja siunauksen. Kaikki liitty toisiinsa tuossa asiassa. Avioliitto on pyhä, sakramentti. Kovin on keinotekoista rajanvetoa. Kuten oikeassa uskossa se on kyllä kaikki tai ei mitään. Helppohan sinun on toisten syntejä arvioida, ei meitä synnittöminä täSSä maailmassa ole ketään. Eron tekee siinä kuka syntinsä tunnustaa ja painaa päänsä, ottaa vastaan armon ja anteeksiannon.  Vain Herrall aon kyky erottaa synnit toisistaan. Palaisit sinäkin pohtimaan sisimmäsäs uskon asiaa omalta kohdaltasi. Pääasia on että oletko Herran mukana vai langenneitten vietävissä. Kuta enemmän rienaatte, siitä uskova on voimansa saava. Kun lyötte maahan niin nousen, niin tuhannesti nousen ja kieltäydyn taipumasta. Sielussani kannan Herran miekkaa ja Jalopeuran kynttä. Voi kuinka vihani kaikkea väärä kohtaan olisi kuin laaja liekkimeri valtoimenaan, aavan ulapan kokoinen, sokeisevan tulisen miekan kaltainen polttaen ja korventaen saastan ja sielunvihollisen näivetyksineen. Sitä minä rukoilen.