Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Niin paljon luuloja, niin vähän tietoa

/ #5163 Re: Sukupuuttoa kohti

01.04.2013 09:28

#5158: En käsitä! - Sukupuuttoa kohti

"Ihan ahdistaa ajatus kuinka ihmiset kuolevat sukupuuttoon kaiken sen takia että homo- ja lesboparit vain lisääntyvät "

Nyt kyllä putosin kärryiltä.... Pitäisikö siis homojen keskittyä lisääntymään, heidän kasvatushan kuulemmma tuottaa lisää homoja....????

Homouden määrä lienee populaatiossa likimain vakio. Heistä valtaosa ei lisäänny, mutta joukon marginaalinen määrä ei vaikuta merkittävästi koko populaation syntyvyyteen. Ikäneitoja ja aikamiespoikia on ollut aina. Homoilla on kyllä mahdollisuus lisääntyäkin ja se lienee toiveidesi (?) mukaan lisääntymässä, ehkäpä myös tasa-arvoisen avioliittolainkin siivittämänä. Tiede on yksimielinen siitä, että homojen lapset eivät ole sen homompia kuin muu väestö keskimäärin ainakaan kasvatuksen takia. Lisääntyisikö homoseksuaalisuus geneettisen lisääntymisen myötä, on epäselvää, koska evidenssi homouden geneettinen kytköksestä on vielä puutteelisesti selvitetty.

Ihminen voi olla täällä tulevaisuuden takia, mutta tämä hetkikin on tärkeä. Joiltakin ihmisiltä haluat riistää sekä tämän hetken että tulevaisuuden vain siksi, että et asioista mitään ymmärrä ja ne sinua "kuvottavat". Näin on toimittu ihmiskunnan menneisyydessä useasti ja jälki on ollut jälkipolvien näkökulmasta kuvottavaa.