Suomeen perustuslakituomioistuin

/ #51 Re: Re: Viranomais rikollisuus Suomessa

10.04.2013 05:21

WINCAPITA EI OLLUT VALELÄÄKÄRI

Kukas sitä nyt ”puoskarille” haluaa mennä omaa terveyttä tutkimaan? Kerrankin eräs lääkäri tutki ajokorttia varten asiakkaan näköä, pyysi katsomaan ikkunasta torille, näkyykö siellä hevosta? Asiakas vastasi, ei näy. Siihen lääkäri; Joo, ei siellä olekaan, hyvä näkö! Olishan se ollu tosi kamala, jos olis nähäny ”olemattoman” hevosen! Sitä ku olis yrittäny lääkärille perustella sen takia, kun sitä kerran kysyttiin. Esa Laiho toimi usean vuoden ajan ”valelääkärinä” virassa ilman pätevää koulutusta. Miten tämä on mahdollista? Kuka on vastuussa hoitovirheistä, jos sen takia terveys huononee?

Käräjäoikeus antaa syytteet ja tuomiot aikanaan ”rikollisille”! Toivoa sopii, että ”tämä ei toistu enää Suomessa”! Niin, onhan näitä tullut tietoon muitakin, mutta miten sitä potilas pystyy epäilemään ”valkotakkista”?

WinCapitasta tehtiin suomen suurin talousrikos, vai viranomaishuijaus?

Kukaan ei epäillyt valehtelijaksi wincapitan kehittäjää, IT nero Hannu Kailajärveä, kun hän kehitti valuuttakauppaan tukevan signaalijärjestelmän! Ajautuiko WinCapita sitten suomen viranomaisten ”miinakenttään”? Vastaava ”valelääkäri”, sisäministeriön virkamies Jouni Laiho, joka tutki (hutki) wc toiminnan laillisuuden, antoi ilman minkäänlaista käräjäoikeuden päätöstä julkilausuman televisiossa 23.09 -07, ”KAIKKI rahat mitkä sijoitetaan WinCapitaan ja sieltä nostetaan, on saastunutta rahaa”!

Laiholla yksin ei ole ”pätevää (laillista) päätösvaltaa” tehdä WC toiminnasta rikollista, joten asia pitäisi tutkia ”törkeänä viranomaisen laittomana ilmiantona, rikoksena”!

WinCapitan jäsenten toimintaa on nyt tutkinut suomen parhaat yliopistotason rikosoikeuden professorit, annettu kymmenien sivujen pituiset lausunnot, että kaikki käräjäoikeudet ja rikossyytteet pyramidihuijauksesta jäsenistöä kohtaan on yksiselitteisesti lopetettava välittömästi laittomina! Myös Hannu Kailajärven 5 vuoden vankeustuomio kumottava HETI!

Jos wincapitan tuotto olisi perustunut ”pyrmidipeliin”, rahat olisivat loppuneet jo alkumetreillä. WC jäsenyydessä ja palkkioissa ei ollut ”ketjutusta”, joka on pyramidille luonteenomaista, välttämätöntä. Wincapita ei ollut pyramidipeli, wc jäsen sai tuottoja, vaikka ei suositellut toimintaa kenellekään toiselle. Egyptin Pyramideissa alemmat kivet kannattavat seuraavaa kerrosta ja sitten seuraavat taas siitä ylöspäin.. jne. Rahankeräysrikoksessa on myös tämä rakenne, myöhemmin maksavan varat menevät aikaisempien hyväksi. Mutta pyramidirakenne sortuu jos alla olevat kivet otetaan pois! Nyt kuitenkin ”valelääkäri” Jouni Laihon ”uskomusteorian” mukaan se ylin kivi pysyy siellä ”korkeuksissa”, ”koska näin on päätetty”!!!  Wincapitan nettiyhteys ja pankkitilit suljettiin maaliskuussa 2008 suomen viranomaisten toimesta. HHO mukaan WC oli pyramidihuijaus, josta on annettu tuomio. Tässä tuli todistettua Jouni Laihon ”puoskarointi totuudesta”, ja samalla mitätöityä HHO päätös mahdottomana! OIKEUSMURHA!

Laihon pyramidihuijaus on valitettavasti levinnyt ”totuutena” miljoonille suomalaisille. Käräjäoikeudet ovat jäädyttäneet satoja jäsenien pankkitilejä ja omaisuuksia. Tästä on tullut suuri murhe ja suru, eräs jäsen ei ole voinut maksaa vastikkeita, asunto on mennyt yhtiön haltuun, on tullut konkursseja, avioeroja, unettomuutta, henkistä väsymistä, ym., olemme menettäneet liki 20 ihmistä näitten lausuntojen ja oikeuden käyntien johdosta!

Kuka on vastuussa näistä suomen kansalaisista?  Ne tahot, jotka lopettivat WC toiminnan!

Luin lehdestä uutisen, jossa koulun opettaja oli ruokasalissa neuvonut oppilasta poistamaan lakin päästä. Kun oppilas ei totellut opettajan käskyä, oli opettaja työntänyt oppilasta selästä. Tästä toimenpiteestä opettajaa voi odottaa virasta poistaminen? Lain mukaan oppilaisiin ei saa koskea kurinpidollisin toimin!  Tämä ”koskee” myös Jouni Laihoa!

Nauttiiko ”valelääkäri” ja virkamies Jouni Laiho & ”konklaavi” viranhaltijan luottamusta? EI

Sijoitusklubi WinCapitan toimintaan oli rekisteröitynyt n. 12000 jäsentä yhteiskunnan kaikilta aloilta. Oli ministereitä, kansanedustajia, liikemiehiä, pankkeja, pankinjohtajia, kenraaleja, poliiseja, maanviljelijöitä, ym.   Olisiko nämä kaikki nyt siten mukana tekemässä suomen suurinta talousrikosta, pyramidihuijausta? EI OLE! Heitä ei voi syyttää.

Jos näin olisi, meillä on Suomessa ”Hallitus, jossa on mukana rikollisia ministereitä”!!!

Nämä oikeudenkäynnit ovat maksaneet jo useita miljoonia euroja!

WinCapitan jäsenet olisivat maksaneet suomeen viimeisen 5 vuoden aikana yli 100 miljoonaa euroa verotuloina! Tämä kaikki on yhteiskunnan tappiota. Jos WinCapita oikeudenkäyntejä vielä jatketaan ja syytteitä nostetaan, tulee lisää laittomia päätöksiä!

Nämä kaikki päätökset käsitellään vielä hovioikeudessa, kenties KKO;ssa ja ehkä vielä EIT;ssä (Euroopan ihmisoikeustuomioistuin). Aikaa kuluu useita vuosia ja kuluja tulee taas miljoonia. Onko tämä kaikki sen arvoista, että meidän muutama virkamies aiheuttaa lausunnoillaan oikeudelle ”harmaita hiuksia”, eikä totuus saa tulla esille. Vanha sanonta, ”totuus ei pala tulessakaan”, pitää vieläkin paikkaansa!

Nauttiiko suomen KRP ja oikeuslaitos puolueetonta rikostutkintaa ja tuomiovaltaa? WinCapitan kohdalla tämä ei tule toteutumaan, jos tehdyt päätökset jäävät voimaan. Suomi tulee moninkertaistamaan tähän asti saadut EIT nuhteet, meillä on niitä jo nyt enemmän kuin muilla pohjoismailla yhteensä! ”Oi Kallis Suomenmaa…”              WinKapina jäsen NL

#50: - Re: Viranomais rikollisuus Suomessa