Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

p&l

/ #9920 avioliitto asiaan ei liity mutta...

15.04.2013 05:08

Mitäs tästä sanotte?? Samanlaisia perversion harrastajia ilmeisesti löytyy myös teistä, joten eiköhän ole parempi jättää tämän asian vääntäminen tästä avioliittokeskustelusta?? Uskovaiset luulevat, että heidän joukkonsa on synnittömiä, puhtaita ihmisiä vaikka todellisuudessa osa teistä käyttää kieroutuneesti uskoa lapsia vastaan niinku tuossakin sanotaan!! Uhkailemassa synnin siirtymisellä! Onhan nuita juttuja kuultu ennenkin ja uskovaisten piireissä. Raamatun lukeminen saa pään pehmenemään ja mielen sumenemaan ja kuvittelette, että teillä on etuoikeuksia, joita ei kaikilla ihmisillä ole. Eikö olisikin teillekin helpompaa, kun ette puuttuisi homojen elämään mitenkään.. sillä kyllähän Jumala teille antaa kaikki synnit anteeksi vai oliko se sittenkään niin? Jos ei niin voitte itsekin todeta uskonne olevan puppua. Jos kyllä niin eläkää te rauhallisin mielin ilman huolen häivää, vaikka homot menevät naimisiin.

Ymmärtäisin, jos asiasta olisi teille konkreettista haittaa, kuten esim. syrjäytymistä, työpaikkojen menettämistä jne., mutta kun ei ole. Antakaa kaikkien kukkien kukkia vaan :) Löytyy teidänkin piireistä ihan oikeita mielenterveysongelma diagnoosin saaneita, joten ette viitsisi jatkuvasti keskusteluissanne nousta kaiken tavallisen yläpuolelle.

PEACE AND LOVE!