Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Tasa-arvo

/ #13284 Re: Avioliitto on säädetty Jumalan Sanalla

11.05.2013 05:14

#12: Jumalan Sana on kokonansa totuus! - Avioliitto on säädetty Jumalan Sanalla

Nuo tekstit on kirjoitettu niin kauan sitten, että tietämys ja ihmistuntemus tästä maailmasta ja ihmisistä on ollut aivan olematonta! Ei paljoa paina, vaikka kirjoittaja oli aikansa profeetta. Noista ajoista on menty harppauksin eteen päin. Tutkimus ja tietämys on lisääntynyt huimasti . Uskoa saa mihin haluaa, mutta onneksi se onkin vain kunkin henk.koht. uskomusta. Jos aivokapasiteetti antaa myöten, näkemystä voi myös laajentaa tätä päivää vastaavaksi. Kysymys on kunkin henkilön todellisesta elämästä, ja sen oikeutuksesta. Kysymys on nimen omaan siitä, annetaanko yksilön elää elämänsä ihmis-arvoisesti, tasa-arvoisesti, samoin juridisin oikeuksin kuin enemmistöllä on.  Ei se sinulta ole mitenkään pois. Ihmiset ja elämä on moninaista, rikasta. Sen moninaisuus ei ole sinulta pois, se voi jopa antaa sinulle jotakin. Miksi et antaisi kaikkien kukkien kukkia, koska kukat eivät ketään vahingoita, vaan tuovat iloa! Nyt eletään sivistysvaltiossa ja tätä päivää, eikä haakuilla vuosituhanten takaisten kirjoitusten perään, joilta on pohja pudonnut jo aikoja sitten! Totuus on toisenlainen tässä maailmassa! Uskomuksesi mukaan Jumala on luonut maailmankaikkeuden, siinä tapauksessa on hyvä pitää mielssä, että hän on luonut myös kaikki erilaiset ihmiset ympärilläsi.