Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jucci

/ #14007 Miksi perustaa periaatteet uskolleen?

20.05.2013 18:32

Mikä siinä on että periaatteet pitää perustua uskoon?
Minäkin uskon että koira on tyhmempi ihmistä geeniensä takia, mutta jos esiintyisi niin järkevä koira joka kykenisi opiskeluun niin en sitä estäisi opiskelemasta. Vaikka periaate onkin että vain ihmiset (joskus vain pojat) saavat käydä koulua.

Tällainen adressi voidaan hyvin rinnastaa totuuteen joka on islamisti maissa. Vanhat perinteet murskaavat ihmisiä stereotypioiden ja ennakkoluulojen pelossa. Ei tyttö voi käydä koulua, mies on isäntä ja laki, Jumalaa ei saa kyseenalaistaa, naisen pitää totella miestään, kivitettäköön sellaiset naiset jotka eivät raiskaajaansa nai.

On olemassa terve järki ja perinteet. Kun aika menee eteenpäin valuu perinteet jossain vaiheessa viemäriin ja lapset oppivat olemaan suopeampia ja ymmärtäväisempiä toisia kohtaan. Ei se homoliitto teidän uskoa tuhoa. Se murentaa teidän uskoa kirkkoon. Älkää puolustako sellaista instituuttia joka kykeni melkein 2000 vuotta tiedettä jarruttamaan. Sillä ei ole tulevaisuutta.