Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Pinocchio

/ #14023 Re: Re:

21.05.2013 00:48

#14021: - Re:  

 Luepa nyt tuo EDELLISTÄ kirjoittajaa , HÄNEN tekstiään kommentoinut tekstini huolella uudelleen ja mieti sitten uudestaan sitä kummalle puolelle sinä minut tässä keskustelussa sijoitat. En ottanut mitään kantaa siihen, onko Jumala (tai  ovatko jumalat -ihan miten vaan haluat) luonut ihmistä, vaiko ei. Siksi kommenttiasi on nyt  tässä yhteydessä syytä pitää irrelevanttina,eli asiaan kuulumattomana huomiona. Olen ehdottomasti samaa sukupuolta olevien ihmisten avioliiton kannattaja, entä sinä itse? Vai haluatko vain nähdä meidät hölmöinä?  Mikä motiivi sinulla oli tulla mukaan tähän keskusteluun? Sekö, että pääset haukkumaan ihmisiä heidän edustamastaan mielipiteestä ja kannasta riippumatta ? En ole ottanut mitään kantaa siihen uskotko Jumalaan vai et, se on täysin oma asiasi. Jos olet syntynyt keinohedelmöityksen avulla, niin olet . En mitenkään voinut ottaa kantaa siihenkään enkä ota edelleenkään siihen mitään kantaa. Tupsahdit keskusteluun kommenttini jälkeen,joten en voinut edes tietää sinusta mitään-miten siis olisin voinut ottaa ajatteluusi kantaa?! Tuollaisia "moneen junaan", "perävalo ei toimi", "ruuvi löysällä","päreitä kainalossa", "ei kaikki inkkarit kanootissa" ym.ym. SANONTOJA on helppo heitellä, ne eivät loppujen lopuksi sano mitään ja niitä osaa kuka vain . (Päiväkoti-ikäinen poikanikin osaa niitä jo vaikka kuinka monia.) Sinun ikääsi en tiedä,eikä se minua kiinnostakaan, mutta periaatteessa tämä on aikuisten keskustelu, joten kaikki tähän osallistujat voidaan olettaa aikuisiksi,jotka (kuten aikuisena asiaan kuuluu ) myös vastaavat omista mielipiteistään. Tämä on on pohjimmiltaan vakava aihe, joka ehkä juuri sen vuoksi kaipaa välillä vähän kevennystä ja huumoriakin, mutta sinun kommentissasi sitä ei nyt kyllä ollut yhtään.