5.4. Tokio Hotelin keikalle kamerat!

Julianna Nikkinen
Lappeenranta

/ #7 Lukekaa jos kiinnostaa

02.02.2008 14:31

Ella-Niina ->

Mä vaan ihmettelen sitä, kuinka kaikilla muilla THn keikoilla on SAANUT otaa videoo kuvaa ym. ja kuinka ollakkaan Suomessa EI!
Ja jos kaikilla muilla kiertueen keikoilla saa ottaa kameran mukaan, ni sit saa Suomessaki, koska noi keikat on kaikki samanlaisia, joten siitä tekniiaksta ei pitäis olla kyse. Se on vaa tää Suomen paska säätö ku kaikki pitää kieltää ja kaikessa pitää käydä vastarintaa, oli kyse voipaketin hinnasta tai politiikan asioista, KAIKESSA!

Ja siinä samassa sitte menis osittain meidän valoemri piloille! Ei vois tehä kameran näytön tai kännykän näytön avulla valoa, nicenicenice --_____--

Älkää tulko tänne urputtaa, jos asia ei teitä sen koomin kiinnosta tai jos ette halua ottaa kameroita mukaan, ei se meitä kiinosta, koska me halutaan ja me ajetaan aisaa sen puolesta, eikä tultu kuuntelee sitä kuinka toisille se on ihan sama ja et tää on turhaa. Meille ei oo ihan sama, meille on tärkeetä ikuistaa kaikkee sitä pientä iloa mitä elämässä saakin, ja isompia. DEAL WITH IT DUDES!