5.4. Tokio Hotelin keikalle kamerat!

Eli tarkoituksen kerätä mahdollisimman monta nimeä sen hyväksi, että 5.4. saataisiin ottaa kamerat mukaan Tokio Hotelin keikalle. Eastwayltä on kerrottu, että kaikenlaiset (myös tavalliset digikamerat) olisivat kiellettyjä, ja jäähalli saa tiedon kamera säännöistä vasta keikkapäivänä. Kirjoitathan siis nimesi! Kun nimiä on mahdollisimman paljon, toimitan adressin Eastwaylle. Eivät he voi kieltää meitä tallentamasta keikka kokemustamme! Olisin mahdottoman onnellinen jos kaikki kirjottaisivat tämän, niin olisi mahdollisempaa saada tämä asia myös hoidettua. Eli jos vain viitsitte, mainostakaa adressia, tai vaikkpa kirjoittakaa ystävänne nimi (joka on tulossa keikalle), jos hänellä ei ole koneella käynti mahdollisuutta. Tehdään yhdessä keikasta ikimuistoinen!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä jenna salomaa voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö kehitysapua suurentaa?