Paperiresepti on säilytettävä sähköisen reseptin ohella.

Vieras

/ #44

12.10.2013 10:26

Virtuaalihurmos on vallannut yhteiskunnan.

Käytännössä kaikissa keskusteluissa ihmiset kertovat stressaantuneensa ylettömään "sähköisyyteen" siinäkin tapauksessa, että ei ole sähkökatkoksia tai muita katkoksia.

eReseptipakko aiheuttaa iahn julkisuudessa olleiden laskelmien mukaan 350-500 pikkuyrityksen lopettamisen, kun järjestelmä maksaisi kymmeniä tuhansia euroja vuodessa 20 000 euron alkuinvestoinnin ja intensiivisen eRespti-opiskelun lisäksi - ILMAN MITÄÄN LISÄARVOA TAI PARANNUSTA - vain hankaloittaen potilaan kokonaishoitoa. Ne yritykset ovat nimen omaan niitä, joita pitävät kokeneet "vanhan kansan lääkärit", ilman isoja laitos- ja toimistomaksuja eli tuottavat kohtuuhintaisia korkealaatusia palveluita. Nämä lääkärit pääosin eivät siirry ainakaan julkiselle sektorille ( suuri osa eläkkeellä tai jo töissä päivätyönään julkisella sektorilla ).

Isot monopoliyritykset ovat riemuissaan, terveyskeskukset ja sairaalat tuskin: lääkäripalvelut vähenevät noilta osin ja jonot pitenevät.

AINAKIN TÄMÄ LÄÄKÄRI YKSINKERTAISESTI VAIN LOPETTAA LÄÄKÄRINTYÖNSÄ, JOS TUO PAKKO TOTEUTUU. Työkyvyttömyyseläkkeellä ollessa on vielä tullut tehtyä kutsumustyötä kykyjen mukaan + - 0 - tuloksella, mutta "sitten tulee toppi".

AIKA KATKERAA!

Julkiselle sektorille kasvaa niin potilaspaine kuin reseptipainekin. Huom! Olemme maksaneet tätä myyräntyötä jo yli 10 vuoden ajan verovaroistamme, julkinen sektori on siirtynyt "palveluun" ilmeisesti kauttaaltaan. Valtion talouden tarkastusvirastolle olisi hommia!

Jos CIA:n ja Pentagonin tiedostot ovat hakkereiden saavutettavissa, miten Kela:n arkistot olisivat turvassa? Netti pätkii oikeasti, sähkökatkoksia on oikeasti, tietokoneet vanhenevat hetkessä jne - eli sellaiset puheet eivät ole palturia.

Joku virkamies uhkasi jopa, että jokaisen lääkäriyrittäjän on osallistuttava ylläpitomaksuun (2000 euroa/kk), vaikkei siirtyisikään eReseptiin - kun jollekin ryhmälle oli luvattu jonkinlainen siirtymäaika.

Ihmettelen, miten edes tällainen puhe on mahdollista, saati että tämä oikeasti voisi tapahtua!

SEKÄ PAPERI-ETTÄ PUHELINRESEPTIN PITÄÄ PYSYÄ!

Epäilyttävissä tapauksissa apteekki voi ja sen pitää tarkistaa per puh reseptin allekirjoittaneelta lääkäriltä allekirjoituksen oikeellisuus! MAALAISJÄRKEÄ KEHIIN!

Eikä mitään ylläpitomaksuja niille, jotka eivät systeemiin ole rahallisesti kykeneviä saati motivoituneet siirtymään.

EIKÖ ME OIKEASTI VOIDA KUMOTA TÄTÄKÄÄN ZOMBI-UUDISTUSTA?

Tästä adressita pitäisi informoida laajasti!