Maidontuottajat ja kuluttajat: Valio pois Fennovoimasta

Uusi-vihreä

/ #9 Tekniikka se on mikä jyllää.

17.11.2013 05:26

Kaikki luonnossa toimivat atomivoimalla.Atomienergia on se keskeinen elämääkin yllä pitävä voima,josta me kaikki olemme riippuvaisia ja on elämän ja kainen synnyn perus edellytys olla olemassa.
Aurinko lämmittää ja antaa valoa samalla,kun se valmistaa uutta osaa maailmankaikkeuden meganismissa.
Ihminen sinänsä on pieni tekijä tässä kaikessa,aivan vaan syntynyt kokonaisuuden sivutuote.
Pyrkii hallitsemaan asioita omalla tavallaan vain omiin tarkoituksiinsa.Kaikkihan tietävät kirjasta Huhani Ahon rautatie,kuinka vaikeaa ihmispoloisella oli vielä vuosia sitten,nythän junta pyyhältävät tuhatta ja sataakin,taitaapi mennä jo vähän päälle äänennopeuden.Paukeketta vain kuuluu ja tosi mahtavaa.
Kun ei kerran viisaimmallekin ole tuottanut vaikeuksia keksiä suurta ja kaunista, niin miksei ihminenkin voisi omia teknillisiä ongelmia ratkaista,kuten tähänkin asti on vielä selvinnyt.
On atomipommia,ohjusta,budnikkia,avaruusalusta ja kännykkää. Aina on riittänyt pas kaa rein jalakselle ja vastustajaa,jos minkin moista ja laista.