Mopot 60km/h

Kuopio

/ #248 Ajattelevat vain itseään

29.04.2008 13:53

Ei ne osaa muuttaa lakia jotka ovat tehneet nämä pa##at lait. Ajattelevat vain itseään, miksi heidän edes pitäisi ajatella nykynuorisoa kun itsellään on 8000€ palkat. Kunnon Bemarit tai Volvot.
Ajatelkaa vanhemmatkin ihmiset Varmaan itsekin halusit ajaa nopeampaa nuorena ja päästä nopeammin paikoista toiseen. Ajatelkaa muitakin kuin vaan itseänne.
helppo teidän vanhempien sanoo että ei muuteta lakia, nyt on hyvä kun autoilla pääsee mopojen ohi leikiten. Itse omistan mopon joka kulkee n. 80 km/h.
itseä ainakin pelottaa että vahingossa ajan 60km/h muiden autojen mukana ja poliisit saisi sen tutkaan. Tulisi ehkä vähän liian isot sakot minun rahoilleni.
En kyllä maksaisi setin hyrrää enkä muuttaisi mopoa vakioon.
Luvin muita edellisiä kommentteja ja huomasin tämmöisen viestin
" missä kukaan tarviisi mopon kulkea 60km/h eihän missään ole sellaisia rajoituksia"
Voin vastata helposti missä tarvii.
Asun Kuopiossa ja ajan joka päivä kouluun mopolla (linikalla menee 1-puolitoista)
aluksi matkalla on 40km/h noin 300 metriä sitten muuttuu 60 km/h n. 9 kilometriä on sitä 60km/h rajoitusta. Että tosi hauska ajaa linikoiden ja rekkojen välissä 50km/h
kun autot menee ohi 70km/h.
Ajatelkaa muidenkin parasta kuin itsenne. Ja se on totta että kun joutuvat laittamaan kuristuksia ja kaikkea muuta niin mopot eivät kestä yhtä pitkään ja nykymaailmassa ei ole nuorisolla rahaa mennä heti korjauttamaan mopoa(isellni on nyt hajonnut eikä ole rahaa viedä sitä korjattavaksi) että tosi kiva mennä sillä linikalla kouluun.
Nykyisin liikenteessä on n.70 prosenttia viritettyjä niin eikö se olisi sama muuttaa sitä lakia sen verran vai ettekö osaa vai mistä helvetistä se johtuu. ehkä siitä kun muistelette omia mopoja siihen aikaan kun ei jarrut toiminut kunnolla ja oli muutenkin epäluotettavia, mutta nyt on toisin kuin silloin minä ainakin pystyn hyvin jarruttamaan vaikka ajamaan 75km/h. MUUTTAKAA SITÖ LAKIA NIIN ON TAAS YKSI ASIA MUUTETTU PAREMPAAN SUUNTAAN.
Toivon että tämän adressin tekijä aikoo lähettää tämän eteen päin.

MOPOT KULKEMAAN 60km/h !!!!!!