Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

Aino2

/ #61 Kevennys-huijaus

31.03.2014 19:48

On käsittämätöntä, että Fennotuonti voi jatkaa Kevennys-huijaustaan ilman, että mikään instanssi puuttuu asiaan. Kuluttaja, siis me huijatut, olemme ovelasti 'suostuneet' huijatuiksi.
Kuluttaja-asiamies tuntuu olevan voimaton koko huijaukseen. Syy: Fennotuonnin Kevennys-sopimus on laillinen. Tosin tilaajalta vaaditaan paljon tarkkuutta ja ymmärrystä. Pitää ennen ensmmäistäkään tilausta tutustua sopimusehtoihin, joita ei löydy Kevennys-sivustoilta, ei ainakaan ilman suurta vaivaa ja osaamista. Kaikki tieto on piilotettu vaikeasti löydettäväksi. Pahinta on, että sopimusehdot muuttuvat. Kun asiakas yrittää vedota sopimusehtoihin, ne ovatkin yllättäen muuttuneet. Fennotuonti vetoaa mihin tahansa milloinkin voimassa oleviin ehtoihin.
Tutuspaketin tilannut sitoutuu välittömästi 9 kuukauden ajaksi maksamaan kuukausittain laskun. Jos vastaanottaja palauttaa tuotteen avaamottamana, seuraa Alektumin perintä.
Ehdotukseni on, että kukaan ei maksa Fennotuonnin Kevennys-laskuja eikä Alektumin perintöjä.
SEN SIJAAN EHDOTAN, ETTÄ ME KAIKKI HUIJATUT NOSTAMME YHTEISKANTEEN JA VIEMME ASIAN OIKEUTEEN. Asianajaja Heikki Lampela on tarjonnut näillä sivustoilla palveluksiaan.