Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin.


Vieras

#1

12.10.2013 15:14

Ahvenamaalta hyvin lain porsaat tuntevat ovat, luoneet bisneksen missä ei ole pääkonttoria josta,asiakkaat saisivat vastauksia ongelma tilanteissa ! TODELA HYVIN SAALISTETAAN RAHAA HYVÄÄ USKOVILTA !!!! KEVENNYKSELTA ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN MUUTEN,PERINTÄTOIMISTOT SEKÄ, ULOSOTTOVIRAINEN ALKAVAT TEIHIN OTTAA YHTEYTTÄ ! SITTEN ON MYÖHÄISTÄ !!!!!

Vieras

#2

16.10.2013 08:53

En voinut useista yrityksistä huolimatta perua tuotetta. Tuotetta ei voi kokeilla sitoutumatta.

Vieras

#3

17.10.2013 08:13

AIVAN RAHASTUSTA TÄMÄ KEVENNYS...( tuntuu rahapussin kevennyksenä kyllä) Alektum......KUN VIIMEIN PÄÄSIN EROON ,LÄÄKÄRINTODISTUKSELLA JA PUH. SOITOLLA JOKA MAKSOI:24.50e,OLI SILTI PAKKO MAKSAA KAKSI PAKETTIA JOISTA TOISEN LÄHETIN TAKAISIN . jotenkin olisi estettävä k.o. firmat!

Vieras

#4

19.10.2013 14:45

Erittäin ikävää ns.liiketoimintaa.

Vieras

#5

21.10.2013 12:27

mINUN ELÄMÄNI MENI IHAN YLÖSALAISIN.Kun olen vanha ihminen, niin ilkesivät viedä asian käräjäoikeuteen. Nyt en pysty ostamaan edes lääkkeitä itselleni. Luottotiedot menivät, kun en maksanut palauttamistani pillereistä mitään. Onko tämä oikein?

Vieras

#6 Re:

21.10.2013 12:28

PERHETTÄNI HUIJATTU.
Vieras

#7 HUIJARIT VASTUUSEEN !!!

23.10.2013 06:17

KEVENNYKSEN KALTAISET HUIJARIT OLISI SYYTÄ LOPETTAA !
KULUTTAJA ASIA MIES PITÄISI PUUTTUA ASIAAN JA TEHDÄ LAKIALOITE EDUSKUNTAAN JOTTA, SAMANKALTAISET HUIJARIT PYSTYTTÄISI LOPETTAMAAN LOPULLISESTI ! OLEMME YRITTÄNEET SAADA KEVENTÄJÄN VASTUU HENKILÖÄ PUHELIMITSE SEKÄ MELIAAMALLA MUTTA, EI HENKILÖÄ SAADA KIINNI !!!!

ERITTÄIN TÖRKEÄÄ HYVÄ USKOISTENIHMISTEN HYVÄKSI KÄYTTÖÄ !!

ÄLKÄÄ MISSÄÄN IHMEESSÄ LÄHTEKÖ KEVENNYKSEN KALTAISEEN HUIJAUKSEEN !!!!


Vieras

#8

23.10.2013 14:59

Samallalailla kävi kuin kirjoittaja. kun yritin perua kysesistä tuotetta ei vastattu sähköpostiin ja herjas et ei tunne osoitetta. mites peruat et millään. nyt tullut perinnästä uhkalaskuja ja ei oteta mitään kantaa kevennyksestä .Vaikka sain terveydenhoitajalta todistuksen etten pysty edes tuotetta käyttämään. Todellakin huiputusta.

Vieras

#9

26.10.2013 06:51

Myyjä myi tuotettaan netissä selvästi sanoen sitoumuksetta, kuitenkaan tämä ei pitänyt paikkaansa, postitse alkoi tulla tuotetta, jonka postitin avamattomana heti takaisin. Myyjä sanoo, ettei tuotetta voi palauttaa. Tuote kuuluu kyllä ravintovalmisteisiin, ei lääkkeisiin, joita ei lainkaan mukaan voi paluttaa. Laitoin myös myyjälle sähköposteja, että on ole tilannut valmistetta, joten älkää lähettäkö niitä minulle. Tästä huolimatta sain useamman lähetyksen valmisteita, jotka kaikki palautin heti takaisin avaamatta. Kaksi puristetta olen käyttänyt aivan ensimmäisestä tilaamastani tutustumispaketista, jotka eivät minulle sopineet. Hankin tästä todistuksen noin kaksi kuukautta tilaamani näytepaketin jälkeen. Nyt myyjä kaikesta palautuksista huolimatta karhuaa saataviaan perintätoimiston kautta ja uhkaa ulosotolla. Miksi ei ravintovalmisteita voi palauttaa alkuperäisessä paketissaan avaamattomana? Kyllähän ne muutkin verkkokaupat sen hyväksyy.
Vanhus 77. v.
Vieras

#10 Vanhan ihmisen ViaDolorosa Kevennyksen koukussa

30.10.2013 10:30

Olen nyt allekirjoittanut useamman kerran adressin ja toivon todella että jotain tapahtuisi, jotain armahdusta tai semmoista. Minun elämäni meni kertaheitolla pilalle, vaikka olisi olllut jopa vuosia hyvää elämää tallella, terveenä ja elämänhaluisena. Nämä kauheat huijarit veivät elämän hallinnan ja kaiken.Miksi summa, joka piti maksaa ja oli ihan hurja palautetuista pillereistä, niin miksi asia vietiin käräjäoikeuteen juuri minun kohdallani?

Nyt Kevennys mainostaa uutta huijausprojektiaan mm. facebookisa. Ainakin omat kaverini olen saanut peloteltua, ettei vain kukaan onneton lankeaisi näihin. Saivathan 90-luvulla ihmiset anteeksi todella isoja summia, eikä heitä tuomittu oikeuksissa.Onkohan tiedossa mitään uutta tässä asiassa.? Säälittävää, että jonkun bisnes vaatii huijaamaan vanhoja ihmisiä, joilla on pienet eläkkeet, sairautta, paljon lääkkeitä.

Mitä minä voisin tehdä, että saisin oikeutta ja saisin luottotietoni takaisin näiltä huijatreilta. Tv. 77-vuotias.

punapää stadista vm.68

#11 Re: EI OLE MYÖHÄISTÄ!!!

02.11.2013 05:10

#1: -  

 Tein tämän adressin siksi, että olemme ystäväni kanssa käyneet läpi jo joka vaiheen, eli tehneet rikosilmoituksen, on tehty valitus kuluttaja-asiamiehelle ja sitä kautta kävi ilmi, että vain kansalaisadressilla on voimaa. Ainakin itse olen saanut perintätoimiston jättämään laskut sivuun, niin kauaksi aikaa kuin tämä prosessi kestää. Laittakaa nyt ihmiset hyvät nimenne adressiin, jotta asian saa eteenpäin. Kannattaa olla yhteydessä perintätoimistoon ja kertoa tilanne. Siellä ollaan hyvin tietoisia Kevennys-firman asiattomasta toiminnasta ja itse olen joka vaiheessa (poliisitutkinta ym.) ilmoittanut väliaika tietoja heille ja ovat hyvin ymmärtäväisiä. Siksi laskua voidaan lähettää perintään, kun osoite johon paketin jälleenlähetin on aivan eri kuin "firman" mukamas toimipiste. Ei heillä ole työntekijöitäkään kuin muistaakseni kaksi vuoden 2012 tietojen perusteella.

punapää satadista vm.68

#12 Re: Allekirjoittakaa!!!

02.11.2013 05:20

#3: -  

 Tämä kansalaisadressi on nyt ainoa mahdollisuutemme. Itse kävin taistoon ihan periaatteesta, sillä en aio maksaa sellaisesta mitä en ole ostanut. ALLEKIRJOITTAKAA, SILLÄ VIEN ASIAN MAHD. PIAN KULUTTAJA-ASIAMIEHELLE!!!


Vieras

#13

03.11.2013 12:12

HYVÄ!!!!!

Vieras

#14

03.11.2013 12:14

HYVÄ!!
punapää stadista vm.68

#15 Re: EI OLE OIKEIN, EI!

04.11.2013 05:29

#5: -  

 Olkaa hyvä ja allekirjoittakaa kansalaisadresssi, sillä se on nyt ainoa asia miten tätä voidaan viedä eteenpäin. Kannattaa ilmoittaa perintätoimistoon tilanteesta, sillä ainakin itse olen saanut laskut pysähtymään koko prosesssin ajaksi. Ilmoitan väliaikatietoja heille.

Leena Korventaus

#16 Re: ALLEKIRJOITA

07.11.2013 09:28

#2: -  

 Ole kiltti ja allekirjoita kansalaisadressi - Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin! Vien asian eteenpäin, kunhan nyt ihmiset vain allekirjoittaisivat sen.

Leena Korventaus

#17 Re: ALLEKIRJOITA!!!

07.11.2013 09:29

#3: -  

 

 Ole kiltti ja allekirjoita kansalaisadressi - Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin! Vien asian eteenpäin, kunhan nyt ihmiset vain allekirjoittaisivat sen.

Leena Korventaus

#18 Re: ALLEKIRJOITA!!!

07.11.2013 09:30

#5: -  

Ole kiltti ja allekirjoita kansalaisadressi - Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin! Vien asian eteenpäin, kunhan nyt ihmiset vain allekirjoittaisivat sen. 

Leena Korventaus

#19 Re: Vanhan ihmisen ViaDolorosa Kevennyksen koukussa/ ALLEKIRJOITA

07.11.2013 09:31

#10: Vanhus 77. v. - Vanhan ihmisen ViaDolorosa Kevennyksen koukussa 

 

Ole kiltti ja allekirjoita kansalaisadressi - Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin! Vien asian eteenpäin, kunhan nyt ihmiset vain allekirjoittaisivat sen. 

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

10.11.2013 23:47


Leena Korventaus

#21 Re: ALLEKIRJOITTAKAA ADRESSI!!!

16.11.2013 11:29

#2: -  

 Käykää ihmiset nyt allekirjoittamassa adressi, sillä laitan sen liitteksi kuluttaja-asiamiehelle, kun teen kanteen. Tämä on ainoa tapa vaikuttaa asiaanja ainakin minun kohdalla on perintä jäissä niin kauan kuin prosessi on kesken.

Leena Korventaus

#22 Re: ALLEKIRJOITTAKAA ADRESSI!!!

16.11.2013 11:31

#5: -  

 Olen pahoillani puolestasi ja siksi pyydänkin, että laitat nimesi adressiin, koska olen ottanut selvää ja tiedän, että voimme tehdä kansalaisadressin ja viedä sen kuluttaja asiamiehelle. Ole yhteydessä perintään ja kerro tilanteesi. Omalta osaltani he ovat suostuneet laittamaan perintä asian jäihin niin kauaksi aikaa kuin tämä prosessi vie.


Vieras

#23

25.11.2013 09:25

Joulu tulee, ei ole mummolla lääkkeitä eikä ruokaa, eläke on pieni ja kun luottotiedot menivät Kevennyksen huijauksen myötä, ei ole myöskään rahaa. Korteilla ei voi maksaa jne. Toivon todella, oikein sydämeni pohjasta, että firma joutuu vastuuseen tekosistaan. Liisa tolvanen, liperi

Vieras

#24

28.11.2013 20:51

Toivotaan, että tähän adressiin osallistumisesta ois hyötyä, siis ihmetyttää kyllä tälläinen toiminta kyseisellä yrityksellä, vaikka pari pakkausta oon palauttanut avaamattomana, niin siitä huolimatta asiakaspalveluun soitettuani, kun tuli maksumuistutus, niin niiden mielestä lasku pitää maksaa, vaikka tuote on palautettu samana päivänä, kun se postin mukana saapui, ei käy kyllä järkeen millään kyseisen yrityksen "pakko ostattaminen/ vielä tyhjästä maksattaminen" - toivotaan, että saatas vastuuseen vielä nämä huijarit.
Escenius

#25 Miten asia etenee?

09.12.2013 15:20

Onko tämä adressi oikeasti menossa kuluttajaviranomaiselle ja milloin tämä tapahtuu? En ole saanut vastausta sähköpostiini, jonka muutama viikko sitten lähetin adressista vastaavalle.