Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #36289 Re: Soluvertailu ei toimi tässä...

15.06.2014 22:56

#36282: res.matr. - Soluvertailu ei toimi tässä...

Mielestäni tuo kohta ei ole vuorisaarnan henkeä (autuaita ovat laupiaat,  köyhät,  ne joita vanhurskauden tähden vainotaan..)  vastaan.  Kun alkaa olla päivittäin sanan kanssa tekemisissä,  (heti aamulla tyhjään päähän ja sydämeen) se alkaa aueta eritavalla, siihen pääsee sisälle ja se  herkistää mielen läpinäkyvyyteen, ja silloin tunnistaa välittömästi erilaisia vaikutuksia ja tiloja sekä itsessä, että ulkopuolisessa maailmassa.

Ja tämä alkaa tapahtua,  vaikken totisesti osaa sanoa yhtään,  millä aikataululla Jumala Pyhän Henkensä kautta sen on suunnitellut kunkin  elämässä tapahtuvaksi.  En sitten yhtään.  Itsellänikin meni vuosikausia omasta näkökulmasta aivan hukkaan kun en märehtinyt sitä,  vaan korvikkeita ja omia tunteitani etenkin,  ja superpaljon musiikkia,  jolla tunteita kävin  läpi,  ja ajelehdin siinä aallokossa ja ihmissuhteissa.

Kunnes vuoristorata muuttui erämaaksi,  ja erämaa puutarhaksi,  jne.  Mutta nykyisin todella piiitkän etsimisen jälkeen saan sanasta valtavasti.  Se on ihan täynnä rikkauksia!  Joka askeleella ja kasvaa vaan.