Kasvio pois kouluista

Tuntematon

/ #3 Ihan eri mieltä.

08.07.2014 08:55

Oikeasti? Ymmärrän kyllä että ei saata jaksaa tehdä sitä kasviota kesälomalla, mutta kannattaa kuitenkin. Itsekkin tein sen kiltisti, EN jäänyt oman onneni nojaan, vaan vanhemmat, sisko ja isovanhemmat auttoivat. Pyytäkää vain apua kiltisti. Sain kasviosta 8½, ja olen siihen tyytyväinen vaikka itsekkin hieman hutiloin sen kanssa. Jos nyt voisin tehdä sen uudelleen, tekisin. Kyllä sitä kasvien tunnistamistakin tarvitsee, miettikää, jos teistä tulee vaikka joku matkaopas ja sitte turistit ihmettelevät jotain kukkasta (Vaikkapa nyt kielo) ja kysyvät että onko se myrkyllinen. No, mitä te vastaatte? ''Ei ole, koskekaa vaan.''? Opiskelkaa kiltisti nyt vain, tehkää läksynne, ei se ole niin kamalaa. ;) Kasvio vaikuttaa myös bilsan numeroon. (Ainakin meillä vaikutti, ja meidän piti kerätä 10 vesikasvia) Onnea kasvioiden tekoon, se ei ole niin kamalaa. Minulla on ollut elämässä kamalaampaakin kuin kasvio, olette onnekkaita joilla on vain kasvio mukamas niin kamalaa. ;)