Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Naisen ja miehen avioliitto on tasa arvoinen

/ #39069 todella vakavaa homot.

19.07.2014 10:30

Homouden todelliset seuraamukset ovat karmeat

Hyvin usein tässä keskustelussa jätetään huomiotta homoseksuaalisuuden harjoittamisesta aiheutuvat fyysiset vahingot sekä haitalliset tartuntataudit. Koin että tämäkin asia tulee ottaa rohkeasti esille, koska se myös todistaa sen, että homouden harjoittaminen on vastoin luonnonjärjestystä sekä Jumalan tahtoa.

Anaalisen sukupuoliyhteyden harjoittamisen kautta leviää enemmän sukupuolitauteja kuin emättimen kautta. Homoseksuaalisista miehistä noin kaksi kolmannesta harjoittaa erilaisia anaalisia seksuaalitoimintoja.

Vaikka anaalisessa sukupuoliyhteyden harjoittamisen kautta käytettäisiin suojavälineitä, niin silti anaalinen sukupuoliyhteys aiheuttaa aina vahinkoa. Peräaukon sulkijalihas on tehty siten, että se venyy päästäessään läpi suolen liikkeet ulostuksen yhteydessä.

Kun peräaukkoon tunkeudutaan työntäytymällä sen sisään, niin peräsuolen ympärillä oleva kalvo vahingoittuu aina sekä helposti rikkoutuu. Kun peräaukkoon tunkeudutaan työntäytymällä sisään, niin työnnön aiheuttama paine yleensä vahingoittaa peräaukossa olevaa sulkijalihasta.

Jumalan luomassa luonnollisessa järjestyksessä peräaukko on suunniteltu sisältäpäin työntöliikkeeseen ulostuksen yhteydessä. Silloin kun peräaukkoon työnnetään jotakin ulkoapäin sisälle, niin se rikkoo paikkoja. Tämä osoittaa selkeästi, että seksuaalisuutta ei ole tarkoitettu toteutettavaksi anaalisen yhdynnän kautta. Kaikki asiat niin Jumalan luomat kuin ihmisen rakentamat ovat toimivia silloin kun niitä oikein käytetään. Väärinkäyttämisen takia asiat rikkoutuvat ja aiheuttavat ongelmia.

Kun peräaukkoa käytetään anaaliseen sukupuoliyhteyden harjoittamiseen, niin sen seurauksena voi tapahtua seuraavia asioita: peräsuolen pidätyskyvyttömyys, peräsuolen kalvon repeytymät joiden kautta bakteerit pääsevät helposti verenkiertoon sekä peräaukon syöpä.

Homoseksuaalinen sukupuoliyhteys sisältää hyvin usein myös yhdistetyn anaalisen ja oraalisen sukupuoliyhteyden, jonka seurauksena pienet ulostushiukkaset päätyvät suoraan suuhun ja päätyvät elimistöön aiheuttaen ongelmia. Peräaukkoon jää aina pieniä ulostushiukkasia myös peseytymisen jälkeen.

Koska anaalinen sukupuoliyhteyden harjoittaminen rikkoo peräaukon ympärillä olevia kalvoja, joka edesauttaa bakteerien pääsemistä verenkiertoon sekä muiden fyysisten haittojen takia kaikenlainen (myös miehen ja naisen välinen anaali sukupuoliyhdyntä) anaalinen sukupuoliyhdyntä on vastoin Jumalan luomaa seksuaalista kanssakäymistä. Jumala loi miehelle ja naiselle sukupuolielimet, jotka sopivat yhteen täydellisesti, siksi se on Jumalan luoma luonnollinen sukupuoliyhteys. Homoseksuaalisuus on sen kaikissa muodoissaan syntiä ja Jumalan tahdon vastaista.

Jumala rakastaa homoja mutta Jumala on voimallinen eheyttämään vääristyneen ja kieroutuneen seksuaalisen suuntautuksen. Ei mitään uskonnollisia itsesuorittavia eheytymistä vaan Jumala korjaa ja eheyttää kun Hänelle antaudutaan. Jumala ei väkisin korjaa vaan odottaa että sinä antautuisit Hänelle ja pyytäisit apua, niin siinä se prosessi alkaa. Yksinkertaista!
Nautinto on syntiä josta homot ei halua luopua.

Jumala kyllä rakastaa homoja, iankaikkisella rakkaudella.