TORI.FI

isä

/ #16

27.07.2014 11:39

Perheemme tavaroita 22 kpl sitten alkoi tämä... mi..kää..n ei voi ..tuttaa enepää kuin jättää homma kesken kun ensin oot kuvannut kaiken ja laatinut ilmoitukset..
Juttu etenee niin että jonkin aikaa homma toimi ja sitten alkoi tämä sama alusta... onnea vaan onneksi löytyi muita toimivia myyntimestoja.

Kiitos yhteydenotostasi.

Tori pidättää oikeuden päättää milloin ilmoittaja lasketaan yritysilmoittajaksi. Päätös tehdään tapauskohtaisesti ja siihen vaikuttaa ilmoitusten määrä, myytävät tuotteet ja saamamme asiakaspalautteet.

On suositeltavaa ryhmitellä tuotteet silloin, jos ne koskevat samaa tuoteryhmää.
Esimerkiksi nuket voi halutessaan ilmoittaa samassa ilmoituksessa, mikäli nämä ovat keskenään melko samanlaisia ja niitä on useampia.

Mikäli ilmoittaja on merkattu yritykseksi, ja ilmoittaa palvelussamme montaa samaa tuotetta eri ilmoituksilla esimerkiksi eri värisinä, näemme perustelluksi hylätä ilmoitukset, koska sääntöjemme mukaan samaa tuotetta ei voi ilmoittaa kuin yhdellä julkaistulla ilmoituksella kerrallaan.

Yritysilmoittajien ei ole tarkoituksenmukaista julkaista jokaista tuotettaan erillisellä ilmoituksella, esim. eri kokoisia varaosia tai tarvikkeita. Tälläiset ilmoitukset hylätään tuplina sivuston laadun ylläpitämiseksi. Tapauksessasi olet saanut inhimillisestä virheestä johtuen väärän viestin hylkäysperusteesta, koska ilmeisesti toinen samasta aiheesta jätetty ilmoitus oli valitettavasti hylätty kuvan sisällön perusteella, eikä täten julkaistu.

Pahoittelen aiheutuneesta vaivasta. Korjasin tietoihisi, että kuva on itse ottamasi ja julkaisin ilmoituksesi nyt palvelussamme. Ota uudelleen yhteyttä mikäli sinulla on vielä kysyttävää.

Tässä linkki ilmoitukseesi: