Porin käytettävä Satamaidon maitoa!

Kaskinauris

/ #54 Poliittinen nahkapäätös

27.08.2011 10:51

Tätä on kun asioita päätetään virkamiestyönä. Tausta voi kyllä mukailla lakia ja "pakko olisi" ostaa aina halvinta. Tässä ja niin monessa muussakin asiassa piilee vanha sananlasku: "Köyhän ei kannata ostaa kuin parasta". Tekikö päätöksen poliittinen edustuksellinen elin eli valitsemamme kaupunginvaltuusto: Ei. Tehtiinkö päätös kirjallisena: Ei. Päivän Satakunnan Kansa kertoo päätöksenteon taustan. Asiasta päätti yksi virkamies ja antoi suullisen ohjeen siirtyä toisen toimittajan tuotteeseen. Uskokaa tai älkää, mutta vastaavia nahkapäätöksiä, joiden kokonaisvaikutuksia ei koskaan tulla julkisuudessa arvioimaan tapahtuu tämän rakkaan pikkukaupunkimme hallinnossa jatkuvasti. Luojalle kiitos, että nykyään asioihin voi myös vaikuttaa. Kutsukaa kaikki asialle myötämieliset osallistumaan tähän adressiin. Voisimme tietnkin jokainen myös soittaa kyseiselle päättäjälle ja lähettää hänelle ehkä myös sähköposteja asiasta, missä asiallisesti kerromme mielipiteemme ja haluamme, että kyseinen päätös kumotaan.

P.S. Ja kun ensi talvi tulee ja lunta pyryttää, niin 35 000 euroa on pikku summa, kun koko mahdollinen aurauskalusto on yhden yön töissä ja koittaa saada kadut auki. Että se siitä säästöistä.