Assembly-tapahtuma kiellettävä

Ii

/ #178 Perusteet.

13.12.2008 00:20

Lähinnä mielenkiintoa herättää se, että minkä tutkinnon / koulutuksen perusteella adressin kirjoittanut henkilö, voi esittää tällaisia näkökulmia? Mitä adressin kirjoittaneen pyyntöihin, että ihmiset perustelisivat väitteitään tulee, niin ensinnäkin a) väitteen perustelu on filosofian oppimäärään kuuluva asia, b) filosofiaa ei tietääkseni harjoiteta peruskoulussa. Jos siihen mennään, että tällaiset tapahtumat kuten Assembly toivottavat nuorison tervettulleeksi päihteiden maailmaan, niin mikäli tällainen tapahtuma lopetetaan niin mitäs sitten? Niinkuin itse noita "termejä" annoit, joilla löytää esimerkiksi googlesta erilaista todistepohjaa, niin miten luulet että tapahtuman loputtua ei nuoriso löydä itse sitä tietoa näistä "homoseksuaali-orgioista" antamillasi hakusanoilla.
Nuoriso on fiksua porukkaa, annat pienenkin vinkin niin kyllä ne siitä paljon tietoa löytää ilman, että on "pahin eliitti" juopottelemassa VR:n omistamilla mailla näyttämässä esimerkkiä Assemblyyn osallistuville nuorille.

Over and out.