ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Juha Mäki-Ketelä
Adressin tekijä

/ #168 Pari nopeaa kommenttia:

13.12.2008 11:44

Juha, kirjoitit: "Kyselyssä kansanedustajille olisi kiva kysyä miten kansanedustajat suhtautuvat ministerin valehteluun."
- kiinnostava ajatus, mutta tämä ei ajojahti Thorsia tai ketään muutakaan kohtaan, joten pysytään vaan tuossa alkuperäisessä agendassa. Eiköhän ne Kokoomusnuoret hoidat tuon puolen...


Mika, kirjoitit: "Mitä olen itse ottanut yhteyttä kansanedustajiin, niin vastaus% on ollut luvattoman surkea, ja pelkään pahoin että niin on nytkin. Asiaa auttaa se, että julkisuus on nyt puolellamme, heillä ei ole niin paljon vaihtoehtoja vastaamiseen, mikäli aikovat säilyttää kasvonsa".
- veikkaanpa, että vastaamatta jättänyt edustaja on ensi vaaleissa entinen edustaja.

"Sinänsä paradoksaalista, he jotka nukkuvia patistavat äänestämään, eivät itse vastaa huutoonsa"
- mielenkiintoinen havainto!

"Olen valmis kampanjoimaan tämän asian puolesta, ja yhteystietojani voin rajallisissa puitteissa joillekin antaa, esim molemmat Juhat, jos asia sitä vaatii. Tapaaminenkin tulee kysymykseen, jos sillä voimme edesauttaa toimintaamme, oletuksella että "ei tämä tähän jää".
- jotain tällaista olen suunnitellutkin. Palataan asiaan lähiaikoina
- tämä ei tosiaankaan jää tähän

Kuunnellaan mitä meille sanotaan, ja katsotaan pitkälle tulevaisuuteen, olemme suuren yleisön asialla.
- juuri näin!