Kuivasojan koulun puolesta

Lukiolainen

/ #2

04.10.2014 21:48

Ei missään nimessä saa lopettaa! Olen itse käynyt melkein 10 vuotta sitten 4 ensimäistä luokkaa kyseisessä koulussa, enkä todellakaan muista kuin positiivisiä koulusta. Kaikki tosiaan olivat ystäviä, kukaan ei koskaan ollut yksin. Opetajat olivat ihania ja esikoululaisetkin tulivat aina välillä koulullemme leikkimään, joka oli mielestäni todella mukavaa, kun he saivat esimakua koulun käynnistä. Kiusaamista esiintyi todella vähän jos sitä esintyi se saatiin helposti loppumaan. Luokallamme oli parhaimillaan 34 oppilasta ja opetus sujui mainiosti, kukaan ei häirinnyt tunti rauhaa. Rajakylän kouluun siirtyessä meno oli erillaista, kaikilla oli kavereita mutta läheskään kukaan ei tuntenut toistaan. Luokkamme pysyi Rajakylään siirtyessä koossa mutta vähitellen kuivasojan koulussa syntynyt luokkahenki katosi, kun löytyi uusia ystäviä joita muut eivät tunteneet. Minä ja ystäväni jotka ovat käyneet Kuivasojan Koulun, josta heidät tunnen ovat sitä mieltä ettei koulua saa lopettaa. Ei missään nimessä! Nyt taistellaan Kuivasojan puolesta! Siellä on parhaat muistot! Ja haluan 4 vuotiaan veljenikin käyvän Kuivasojan koulun!