ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Juha Mäki-Ketelä
Adressin tekijä

/ #339 Pari selvennystä

21.12.2008 20:08

Kun näitä asioita minulta jatkuvasti kysytään, niin:
1. En kuulu puolueeseen nimeltä Perussuomalaiset. En ole koskaan kuulunutkaan enkä näe mitään syytä, että heihin liittyisin tulevaisuudessakaan.
2. En ole Suomen Sisun jäsen. En ole koskaan ollutkaan enkä näe mitään syytä, että heihin liittyisin tulevaisuudessakaan. En oikeastaan edes tiedä, mitä tuommoinen järjestö tekee eikä se sinänsä minua kiinnostakaan.
3. En ole minkään muunkaan puolueen jäsen. En ole koskaan ollutkaan, enkä näe tarvetta mihinkään niistä liittyä.
4. En ole minkään poliittisen, ideologisen tai uskonnollisen järjestön tms. jäsen, enkä näe tarvetta mihinkään sellaiseen kuuluakaan.
5. En koe olevani rasisti. Tämä adressini ei kohdistu sinänsä mihinkään ihmisryhmään, rotuun, uskontoon, kansalaisuuteen tms. Adressi kohdistuu järjettömään lakiesitykseen, jonka seurauksia jokainen voi ihan itsekseen pohdiskella.
6. En vastusta työperäistä maahanmuuttoa, se on enemmän kuin suotavaa.
7. En vastusta ulkomaalaisia opiskelijoita, jotka tulevat aivan oikeasti opiskelemaan ja aikovat sen jälkeen jäädä Suomeen töihin ja veronmaksajiksi. Sen sijaan vastustan sellaisten "opiskelijoiden" maahantuloa, jotka todellisuudessa vain käyttävät Suomea porttina EU:iin. Ne ulkomaalaiset opiskelijat, jotka tulevat vain hyötymään suomalaisesta korkeatasoisesta ja käytännössä ilmaisestas koulutusjärjestelmästä ja valmistuttuaan lähtevät minne lähtevätkin, saisivat maksaa koulutuksestaan täyden hinnan.
8. En vastusta todellisten pakolaisten ja henkilökohtaisen vainon kohteena olevien ihmisten auttamista. Mielestäni heitä tulisi kuitenkin auttaa heidän kotimaassaan, ei lennättää toiselle puolelle maapalloa.