USA boikottiin

Kekkonen Urho

/ #4 Kuka tällaista soopaa levittää?

02.12.2014 07:10

Kuka tällaista soopaa levittää? Tuntuu kyllä aika uskomattomalta että jotkut ovat jopa allekirjoittaneet tällaisen ehdotuksen. Ei vissin ole ajateltu muuta kun putkinäköperiaatteella ko. tapauksissa. Onkohan allekirjoittaneilla tullut mieleen mitä se käytännössä tarkoittaisi jos noin oikeasti tehtäisiin? Suomessa on lama ja vieni Venäjälle pakotteiden johdosta ei vedä. Mikähän maa on se joka pyörittää maailmanmarkkinoita, määrittelee isosti öljyn hintaa ja jopa sen maan valutta toimii yleismailmalliseti vertailuvaluuttana. Rupla ei ole se valuutta ja maa ei ole Venäjä. Missä USA on hyökännyt toiseen maahan syyttä? Jos Saddamin kaataminen ja ISIS terroristien kanssa painiminen on impperialismia niin jossain on menty hakoteille niin sanottaessa. Se että USA toimii ns. maailmapoliisina ei myös minun mielestä ole hyvä asia mutta tälla hetkellä se on ainoa länsimaa ja demokaratia joka voi toimia siten. Enemmin luotan USA:n kun Venäjään.