ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Juha Mäki-Ketelä
Adressin tekijä

/ #435 MIELENOSOITUKSESTA

23.01.2009 11:48

Myös adressin luovuttamiseen liittyvää mielenosoitusta on kyselty. Kuten olen jo pariinkin kertaan aiemmin todennut, en itse sellaista ole järjestämässä, mutta jos sellainen on ja se on asiallinen, rauhanomainen jne., voin porukkaan mukaan tulla.

Haluan kuitenkin saattaa tiedoksenne asian, jonka eräs tuntemattomaksi jäävä ystävällinen neitokainen minulle meilasi:

Asiallemme vähemmän suopeat tahot suunnittelevat vastamielenosoitusta, mikäli adressin luovuttamisen yhteyteen järjestetään mielenosoitus.

Näiden henkilöiden tarkoitus on lietsoa mielenosoitus täydelliseksi kaaokseksi siten, että "meikäläisten" mielenosoittajien joukkoon soluttautuneet taantumukselliset mm. huutelevat rasistisia kommentteja ja heittelevät vastamielenosoittajia (siis omia kavereitaan) kaljapulloilla, kivillä jne. Samat henkilöt ovat soittaneet poliisille etukäteen, ja kertoneet, että rasistit, natsit yms. höpöä aikovat rettelöidä. Kieroa peliä siis rauhanmiehiltä ja –naisilta.

Eli jos järjestätte mielenosoitusta, niin älkää menkö halpaan ja lähtekö häiriköiden leikkiin mukaan. Turvautukaa tarvittaessa paikalla olevaan poliisiin. He samoin kuin me olemme lain ja yhteiskuntarauhan puolella.

******

Edellisessä viestissä oleva taulukko meni näemmä puuroksi, mutta pointti oli lähinnä tämä:

Turvapaikanhakijoita v. 2006 yhteensä 21244 henkilöä.

Varsinaisen turvapaikan sai 113 henkilöä (pakolainen). Oleskeluluvan 1418 henkilöä (toissijainen suojelu). Suojelua muulla syyllä sai 2849 hlöä (humanitaarinen). Yhteensä turvapaikan vuonna 2006 sai 4380 henkilöä. Eli joka viides turvapaikanhakija sellaisen sai.